י' סיון התשפ"ד
16.06.2024
התקרית ב'גני התערוכה'

בן גביר נחקר על שליפת האקדח: "העיתוי לא מקרי"

המשטרה חקרה היום את יו"ר "עוצמה יהודית", בעקבות התיעוד שבו הוא נראה שולף אקדח לעבר מאבטחים ערבים בגני התערוכה | בן גביר האשים כי עיתוי החקירה אינו מקרי: "שומרים במגירה תיק נגד פוליטיקאי, ומנסים להפחיד אותו"

בן גביר נחקר על שליפת האקדח: "העיתוי לא מקרי"
בן גביר במשטרת מחוז ת"א צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

יו"ר 'עוצמה יהודית', ח"כ איתמר בן גביר נחקר היום (חמישי) במשטרת מחוז תל אביב בעקבות התקרית ב"גני התערוכה" בתל אביב, במהלכה הוא תועד שולף אקדח במסגרת עימות שפרץ בינו למאבטחים ערבים על רקע חניית רכבו. עוד לפני שנכנס לחקירה במחוז תל אביב, אמר בן גביר כי "העיתוי לא מקרי. משתמשים במשטרה לניגוח פוליטי".

מהמשטרה נמסר כי "בהמשך לאירוע בגני התערוכה בחודש דצמבר האחרון, הערב נחקר ח"כ איתמר בן גביר ביחידת ההונאה המחוזית בחשד לעבירת איומים". במשטרה ציינו כי החקירה בנושא נמשכת.

האירוע התרחש לפני כחודשיים, כאשר בן גביר הגיע להשתתף בהילולה של ישיבת "כסא רחמים". בחניון "גני התערוכה" פרת ויכוח סוער בינו לבין שני מאבטחים ערבים באשר למיקום בו החנה את רכבו. השניים קיללו אותו, ולטענתו איימו לפגוע בו. בתיעוד שצילם אחד המאבטחים, נראה בן-גביר שולף אקדח ואומר לעברו כמה פעמים: "אתה לא תאיים עליי", ולאחר מכן שואל: "רצית להרביץ לי? באת להרביץ לי!".

העימות בין איתמר בן גביר למאבטח ושליפת הנשק

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ בן גביר, מסר מוקדם יותר הצהרה בכניסה לתחנת משטרת מחוז תל אביב. בן גביר אמר: "העיתוי להזמנה שלי כאן הוא לא מקרי. כל הגורמים המדיניים אומרים שבן גביר הוא עצם בגרון בשמעון הצדיק, שמענו את מה שנפתלי בנט אומר בשמו ובשם גורם מדיני, שמענו את מה שלפיד אומר, את גנץ, ואת עמר בר לב, ובמדינת ישראל יש שיטה קבועה".

"שומרים במגירה תיק נגד פוליטיקאי, ומנסים להפחיד אותו. לכן הביאו אותי לחקירה על אירוע שהמשטרה בכלל הייתה צריכה לעצור את אותם שני פורעים, האחד תומך חמאס, השני אסיר בטחוני משוחרר שזרק אבנים ובקבוקים על חיילי צה"ל. היו צריכים לעצור אותם, אך במקום זה מנסים ליצור איזו שהיא משוואה שבה חקרו אותם ועכשיו מזמינים אותי לחקירה".

בן גביר הוסיף: "אני מודיע כאן לעמר בר לב, לבנט, לגנץ וללפיד: אני לא מפחד מכם, לא אתן לכם להשתמש במשטרה ככלי לניגוח פוליטי, ואני אמשיך להיות גם בשמעון הצדיק ואם אצטרך להגן על עצמי שוב אעשה זאת".

לדברי בן גביר: "זו חקירה פוליטית, עם ישראל יודע את זה ואני רק מזכיר שכנער התמודדתי עם עשרות כתבי אישום והיו לי שיא זיכויים במדינת ישראל ועל הדרך רבע מיליון שקלים פיצויים מהמשטרה. אני אומר כאן לכל מי שחושב שהוא ירדוף אותי ושזה יפחיד אותי: אני לא אירתע, אני לא מפחד, ואני אמשיך עם האמת שלי".

איתמר בן גביר איום בנשק גני התערוכה חקירה במשטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד