כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
"לא עשיתי דבר"

נהג חרדי נעצר ע"י שוטר: "מתנהג אליי באכזריות" | תיעוד

הנהג נעצר, לטענתו, לאחר שביקש הסברים על דו"ח תנועה שקיבל בגין דיבור בטלפון הסלולרי | השוטר תועד אוזק את הנהג בכוח בידיו וברגליו: "הוא מתנהג אליי באכזריות כי צעקתי בקול, לא עשיתי לו שום דבר"

נהג חרדי נעצר ע"י שוטר: "מתנהג אליי באכזריות" | תיעוד
מעצר הנהג צילום: באדיבות המצלם

נהג חרדי נעצר הבוקר (ראשון) בעיר ביתר עילית על רקע דין ודברים שהתפתחו בינו לבין שוטר, לאחר שדיבר לכאורה בטלפון הסלולרי בזמן הנהיגה. "הוא מתנהג אליי באכזריות כי צעקתי בקול", נשמע הנהג זועק לעבר אזרחים.

המעצר בביתר עילית

בתיעוד, שצולם ע"י עוברים ושבים, נראה השוטר אוזק את הנהג בכוח ומכניס אותו לניידת המשטרה, למרות טענתו כי האזיקים מסבים לו כאב רב.

בהמשך אף נראה השוטר אוזק את הנהג ברגליו, למרות שלא סירב למעצרו. "ביקשתי ממנו להוכיח לי מדוע מה הוא נתן לי דוח על הטלפון", אמר הנהג, "הוא טען שכן נגעתי, הוא סתם עושה לי את זה".

בהמשך נשמע הנהג מבקש מהשוטר לנהוג בעדינות. "אני לא מתנגד, אתה עושה מדי חזק. אתה יכול קצת לשחרר. הוא סתם מציק לי, לא עשיתי לו שום דבר".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "בניגוד לנטען ועל מנת להעמיד דברים על דיוקם נציין כי מדובר בתיעוד חלקי שאינו מציג את האירוע מתחילתו. במהלך פעילות אכיפה שגרתית בעיר ביתר עילית, זיהה שוטר נהג רכב מתעסק במכשיר הנייד שברשותו בזמן נהיגה וכרז לו לעצור בצד הדרך באופן בטוח.
בעת רישום הדו"ח החל הנהג להשתלח בשוטר בהתבטאויות פסולות ומכוערות כשהוא מכנה אותו מספר פעמים "נאצי" לצד אמירות פוגעניות נוספות. אנו מגנים בכל תוקף התנהגות זו שכל מטרתה ביזוי שוטר המבצע את תפקידו".

 

נהג ביתר עילית דוח תנועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד