י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
"הייתי בשוק"

יועץ בכיר בקרמלין תוקף את פוטין: "לא מבין איך הוא חושב"

מנתח מדיניות חוץ רוסי בכיר התראיין בצעד נדיר לתקשורת העולמית, והעביר ביקורת על נשיא רוסיה: "לא מצליח להבין גם את הרציונל שדרכו הוא מצדיק את פעולותיו". הוא אמר כי רוסיה חייבת להגיע למגעים עם אוקראינה: "חייב לשים סוף לקונפליקט"

יועץ בכיר בקרמלין תוקף את פוטין: "לא מבין איך הוא חושב"
צבא רוסיה צילום: משרד ההגנה הרוסי

אם עד עתה הוא "חטף" ביקורת וגינוים מרחבי העולם, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין סופג כעת ביקורת מפתיעה מבית על החלטתו לצאת לפלישה באוקראינה.

אנדרה קורטונוב, מנתח מדיניות חוץ רוסי ויועץ בכיר בקרמלין, התראיין באופן נדיר לרשת "סקיי ניוז", והעביר ביקורת על צעדיו של פוטין. "הייתי בשוק. לאורך זמן רב חשבתי שמבצע צבאי הוא בכלל לא בגדר אפשרות סבירה. חשבתי שאינו בר-ביצוע".

"אני לא מבין את הלוגיקה שלו, לא מבין איך הוא חושב", המשיך הדיפלומט הרוסי. "אני לא מצליח להבין גם את הרציונל שדרכו הוא מצדיק את פעולותיו".

בהמשך הוא אמר כי המטרה העליונה שצריכה להיות לרוסיה כעת היא כניסה למו"מ. "חייב לשים סוף לקונפליקט. תחילה, אנחנו חייבים להגיע לשולחן המשא ומתן לא רק עם אוקראינה, אלא גם עם כל המערב".

כשנשאל מה לדעתו מטרת המלחמה אמר: "אנחנו רוצים להאמין ששם המשחק הוא התפתחות, אבל אני יכול לדמיין שעברו חלק מהאנשים שסובבים את פוטין, שם המשחק הוא הישרדות".

קרמלין ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד