כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
הובא למנוחות בשעת לילה

הבחור יעקב ורטהיימר ז"ל נהרג בכביש 1

הבחור יעקב ורטהיימר ז"ל בן 18 מבני ברק הוא ההרוג אמש בתאונה הקשה בכביש 1. בשעת לילה מאוחרת הוא הובא למנוחות בבית החיים סגולה כשמשפחתו וחבריו מבכים את לכתו בטרם עת

הבחור יעקב ורטהיימר ז"ל נהרג בכביש 1
הלווית הבחור יעקב ורטהיימר ז"ל אמש צילום: באדיבות המצלם

הלוויה עצובה אמש בלאחר השעה 1:00 בערי בני ברק, הבחור היקר יעקב הכהן ורטהיימר ז"ל בן ה- 18 הובא למנוחות לאחר שנהרג אתמול (חמישי) אחר הצהריים בכביש 1 בתאונה קשה מאוד לאחר שמשאית נכנסה באופנוע בו רכב. 

בפעילות צוותי זק"א תל אביב גופתו שוחררה מהמכון לרפואה משפטית באבו כביר והלוויתו יצאה מבית הוריו ברחוב רד"ק 11 בני ברק לבית החיים סגולה שם נטמן. 

יעקב ז"ל נולד בבני ברק לאביו הרב אלחנן הכהן ורטהיימר שיחי', היה בחור יקר באדם נקי כפיים ואציל המידות, ירא שמים ששפך שיח לפני קונו. 

הוא למד בישיבת חזקת התורה, והיה בחור מופלא במידותיו. 

חבריו למקום הלימודים במסגרת היל"ה משתפים בפני 'בחדרי חרדים' את גודל האבידה. "בלתי נתפס איך באבחת רגע נלקחו חייו של אחד הבחורים הנמרצים, חייכניים, מאירי פנים ורציניים שראיתי", מספר אחד החברים לכיתת הלימוד.

לדבריו, יעקב ז"ל ידע לקחת את שני העולמות "באופן מפעים". "עד רגע התחלת הלימודים, הוא היה משוחרר, צחק, התבדח, סיפר בשפע על ההתרחשויות הקשות והמרגשות שראה בתפקידו באחד מארגוני ההצלה ועוד, אך כל זאת נגמר באבחת רגע כאשר החלו השיעורים - שם שמר על דממה, והציג יכולות התמדה נדירות".

חבר נוסף שיתף על דמותו, "לא פעם, עם היציאה להפסקה נעלם יעקב ז"ל ממקום הלימודים, והיה שב עם תום ההפסקה. כאשר הצלבנו את המידע שהתפרסם הבנו כי הוא שוב הוזעק להציל חיים כחלק מתפקידו".

אמש כאמור נסע לירושלים ולא חזר לאחר תאונה קשה בה הייתה מעורב משאית, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, לאחר פעילות החייאה הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים שיבא בתל השומר אך כעבור זמן מה הוא השיב את נשמתו ליוצרה.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

כביש 1 הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד