י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
תושב בני ברק

רכב על אופנוע: נער חרדי נהרג בכביש 1

נער בן 18 נפצע באורח אנוש בתאונת דרכים בכביש 1, בעת שרכב על אופנוע. בבית החולים נאלצו לקבוע את מותו | בוחני תנועה של המשטרה פתחו בחקירה | חובשי מד"א: "הוא שכב על הכביש מחוסר הכרה, עם חבלות קשות בגופו"

רכב על אופנוע: נער חרדי נהרג בכביש 1
זירת התאונה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

נער חרדי כבן 18, רוכב אופנוע, נפצע אנושות בתאונת דרכים שאירעה הערב (חמישי) בכביש 1 סמוך למחלף בן שמן. בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. הנער נפגע במהלך נסיעתו ממשאית ועף למרחק של כמה מטרים.

כוחות ההצלה שהוזעקו למקום פינו אותו לבית החולים שיבא תל השומר, תוך כדי פעולות החייאה.

"הגענו למקום התאונה וראינו את רוכב האופנוע שוכב מחוסר הכרה ועם חבלות קשות בגופו", סיפרו החובשים של מד"א בני יוזף ופניאל בוסקילה".


צילום: דוברות המשטרה

החובשים הוסיפו: "הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצעו בו פעולות החייאה שכללו עיסויים והנשמות, העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי."

אהרון אביטל חובש באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ואופנוע. ביצעתי בזירה פעולות החייאה על רוכב האופנוע שנפצע אנושות. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים במצב קריטי".

מהמשטרה נמסר כי היא חוקרת את נסיבות התאונה. "בוחני התנועה פתחו בחקירה, תוך איסוף ממצאים מהזירה ואמצעי תיעוד, לבירור נסיבות התאונה", נמסר בהודעת המשטרה.

 

 

 

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד