כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ממשל ביידן על המוקד

הסגן של טראמפ תוקף: "זה בלתי נתפס"

סגן נשיא ארצות הברית לשעבר, מייק פנס, תוקף את הנשיא ביידן וממשלו על כך שהם דוחפים לחתימה על הסכם הגרעין יחד עם פוטין בזמן המלחמה באוקראינה: "לעבוד עכשיו באופן כה קרוב לרוסים כדי לחזור להסכם המסוכן והפגום עם האייתולות באיראן - זה ממש בלתי מתקבל על הדעת"

הסגן של טראמפ תוקף: "זה בלתי נתפס"
טראמפ ופנס בימים כתיקונם צילום: מתוך הטוויטר של פנס

מייק פנס, סגן נשיא ארצות הברית לשעבר בתקופתו של טראמפ, תוקף בחריפות את ממשל ביידן על חתימה על הסכם הגרעין. זאת בזמן הלחימה בין רוסיה לאוקראינה.

פנס התראיין ל"ישראל היום", ויצא בחריפות נגד כוונת ממשל ביידן לחתום על הסכם גרעין חדש עם איראן: "הסכם הגרעין החדש אליו חותר ממשל ביידן מסוכן. את פוטין חייבים לעצור, ופוטין חייב לשלם".

"צריך למקד את תשומת הלב של העולם בהבאת סוף לפלישה הרוסית לאוקראינה וצריך להמשיך להפעיל לחץ עד שהכוחות של פוטין יצאו", המשיך סגן נשיא ארצות הברית לשעבר.

"בעוד הדברים הנוראיים האלו ממשיכים להתרחש על אדמת אוקראינה, בלתי נתפס שהממשל האמריקני נושא ונותן לצד הרוסים באותו הזמן, כדי להתחיל מחדש את הסכם הגרעין עם איראן".

הוא אמר, "זה דבר רע לעשות בזמן שלום, אבל לעבוד עכשיו באופן כה קרוב להרוסים כדי לחזור להסכם הסוכן והפגום עם האייתולות באיראן - זה ממש בלתי מתקבל על הדעת. את איראן בצורה כלשהי לחיק האומות".

מייק פנס מלחמת אוקראינה רוסיה הסכם הגרעין האיראני ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד