ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
צפי למהומות בהילולת משה רבינו

המשטרה תפרוס כוחות במירון; זו מפת החניונים

לקראת הילולת משה רבינו ע"ה, המשטרה תקים מחסומים בכניסה לישוב מירון, כך שכלי רכב פרטיים לא יורשו להיכנס אל הישוב, למעט תושבי המקום אשר יידרשו להציג תעודת מזהה ואורחים ששכרו צימר בישוב ובכפוף להופעת שמם כמאושרי כניסה | להלן מפת החניונים

המשטרה תפרוס כוחות במירון; זו מפת החניונים
שוטרים בכניסה לציון הרשב"י צילום: דוד כהן, פלאש 90

חשיפת 'בחדרי חרדים': בשל הליקויים הבטיחותיים שהתגלו בחשמל שבתוך ציון הרשב"י נסגר הציון למתפללים ביום ז' אדר - שבו מציינים את פטירת משה רבינו ע"ה שמקום קבורתו לא נודע. המשטרה הודיעה הערב (שלישי) כי היא תפרוס כוחות שיבצרו את ציון הרשב"י בימי רביעי וחמישי.

בהודעת המשטרה נמסר כי "במטרה לקיים את הצו שנועד לשמור על שלום הציבור, ביטחונו ובטיחותו, כוחות משטרה רבים יפרסו מסביב לציון ולא יאפשרו כניסה אל מבנה הקבר".

עוד בנושא:

כבר החל מהלילה משטרת ישראל תקים מחסומים בכניסה לישוב מירון, כך שכלי רכב פרטיים לא יורשו להיכנס אל הישוב, למעט תושבי המקום אשר יידרשו להציג תעודת מזהה ואורחים ששכרו צימר בישוב ובכפוף להופעת שמם כמאושרי כניסה.

המשטרה מודיעה להמונים שצפויים להגיע כי הם יופנו לחניה בחניון הסמוך לישוב מירון. במידה וחניון זה יתמלא, המבקרים יופנו להמתנה בחניון פרוד עד שיתפנה מקום בחניון הסמוך לישוב מירון.

כפי שהיה בעבר, הערכה כי במקום יתקיימו מהומות של יהודים שיבקשו וינסו לפרוץ אל ציון הרשב"י, למרות הבעיות ולמרות הוראת המשטרה כי המתחם יהיה סגור ותתאפשר תפילות וחגיגות רק בחוץ וכי המשרד לשירותי דת הציב אוהלים לטובת הציבור.

 

משה רבינו ז' אדר ציון הרשבי במירון ציון הרשב''י

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד