כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
תסייע להוזלה?

 רשת המזון מהאמירויות תמכור לישראל

אחרי שרשת השיווק הצרפתית 'קארפור' הודיעה לפני כמה שבועות על כניסה לישראל, רשת שיווק נוספת מאיחוד האמירויות מתעניינת גם היא למכור במדינת היהודיים מה שעשוי להביא לירידה במחירים | דיווחים על התעניינות גם מצד רשת נוספת אמריקאית

 רשת המזון מהאמירויות תמכור לישראל
סופרמרקט. אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

גל רשתות מהעולם בדרך לישראל? רשת קמעונות גדולה מאיחוד האמירויות מתעניינת בכניסה לשוק הישראלי ובוחנת את האפשרות בימים אלו. כך דווח ב"חדשות 12".

מדובר ברשת "דאנוב", שלה יש סניפים באמירויות, ערב הסעודית, הודו וסין, ואם היא אכן תכנס לשוק הישראלי היא עשויה להוביל לירידה במחירים על ידי הגברת התחרות. פרט נוסף שיכול לעזור להוריד מחירים היא שלרשת יש מותג פרטי משלה.

כניסה הצפויה של הרשת האמיתית מגיעה לאחר שבתחילת השבוע הודיעה רשת 'קרפור' הצרפתית, אחת מקמעונאיות המזון הגדולות הגדולות ביותר בעולם, שהיא נכנסת לשוק הישראלי.

בנוסף גם הרשת האמריקאית "וולמארט" הביעה התעניינות בכניסה לשוק הישראלי, ואף המנכ"ל שלה הודיע שיבקר בישראל. בישראל מנסים לשכנע אותם להיכנס.

שרת הכלכלה, אורנה ברביבאי, אומרת, "אנחנו נמשיך לעשות כל מאמץ כדי לעודד עוד ועוד רשתות להגיע. ההתעניינות של דאנוב, כמו רשתות אחרות, היא פתיחה בעיניי של אפשרויות נוספות שיהיו רק לטובת הצרכן".

סופרמרקט איחוד האמירויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד