כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
גדוש בפייק ניוז

העיתונאי הוותיק שסיקר את המלחמה: "האחרונה שלי"

העיתונאי הוותיק שסיקר כמה מלחמות בחייו, רון בן ישי, חזר מסיקור המלחמה בין אוקראינה לרוסיה, ומשתף מחוויותיו: "נקלעתי אולי פעמיים או שלוש למצבים שבהם נשקפה ממש סכנה". הוא אומר שזו כנראה המלחמה האחרונה שיסקר ומצהיר: "המלחמה הכי קשה לסיקור שסיקרתי"

העיתונאי הוותיק שסיקר את המלחמה: "האחרונה שלי"
הפגזות בחרקוב צילום: מועצת העיר חרקוב

רון בן ישי, עיתונאי שנים רבות אשר סיקר מלחמות רבות במהלך חייו, חזר לישראל לאחר חודש בו שהה באוקראינה כדי לסקר את המלחמה במקום, וסיפר על תחושותיו.

בן ישי שיתף בוועידת קבוצת 'ידיעות אחרונות' את מחשבותיו לאחר שחזר מהמלחמה, והעיד כי היא הייתה הקשה ביותר לסיקור: "זו הייתה המלחמה הכי קשה לסיקור שאני סיקרתי, וסיקרתי הרבה. ברחבי העולם. לא בגלל הסכנה, אלא בגלל הפייק ניוז".

"מבחינת הסיכונים האישיים נקלעתי אולי פעמיים או שלוש למצבים שבהם נשקפה ממש סכנה", אמר.

הוא טוען כי סביר להניח שהמלחמה באוקראינה תהיה האחרונה שיסקר. "אני חושב שכן. יש איזה שלב בחיים, אני בכוונה לא אומר גיל, שבו אתה אומר 'זה כבר לא מתאים'. אני כבר בשלב שהוא יותר מתאים ל'ריפלקשן', להבטה אחורה ופנימה, מאשר לנסות להבין אם הפציצו או לא הפציצו בבאבי יאר. הם לא הפציצו אגב", הצהיר שוב לגבי הפרסום שלו.

בן ישי המשיך וניתח: "שני הצדדים, גם הרוסים וגם האוקראינים, משקרים בלי למצמץ. פוטין עושה את זה ברמה האסטרטגית, זאת אומרת זה פייק ניוז אסטרטגי, והאוקראינים משקרים בקטן".

"המזל של האוקראינים הוא שהאזרחים לקחו את ניהול המלחמה לידיהם, והם מנהלים מלחמת גרילה ומצליחים. גם בגלל חדלות האונים של הרוסים, שאני מודה, לא הייתי מאמין שזה ככה", הוסיף.

מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד