כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
"אנשים לא רצו לעלות על אוטובוס"

20 שנה ל'חומת מגן': "הפעם אחרונה שצה"ל ניצח"

לפני שני עשורים החל מבצע 'חומת מגן', שהגיע לאחר שגרה נוראית של פיגועים קטלניים שגבו קורבנות. בנו של ראש הממשלה שכיהן אז, גלעד שרון, נזכר: "אבי נכנס למציאות הזו שבה פלסטינים דורכים נשקים ומאיימים על החיילים שלנו, זו המציאות שהוא קיבל"

20 שנה ל'חומת מגן': "הפעם אחרונה שצה"ל ניצח"
ראש הממשלה אריאל שרון צילום: פלאש 90

מבצע 'חומת מגן', שהגיע לאחר שגרה נוראית של פיגועים קטלניים שגבו קורבנות, החל לפני 20 שנה, במטרה לשים סוף לפיגועים הקשים שהיו בזמנו.

גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון ז"ל שכיהן בתפקידו במהלך המבצע הטרגי, התראיין ב־103fm והגיב לדברים: "חומת מגן הייתה הפעם האחרונה שצה"ל ניצח באופן ברור וחד משמעי. הטרור השתולל, בימים ההם של 2002, אנשים לא רצו לעלות על אוטובוס, כל שני וחמישי היה פיגוע התאבדות".

"הכבוד אבד ממשרת ראש הממשלה, ואבי נכנס למציאות הזו שבה פלסטינים דורכים נשקים ומאיימים על החיילים שלנו, זו המציאות שהוא קיבל". 

בהמשך, הוסיף: "היה צריך לפעול בכמה חזיתות, הצבא לא האמין שהוא מסוגל לעשות את מה שעשה ושהוא יכול להכות. היה צריך להזכיר לעולם שאנו נלחמים על חיינו. לשנות מציאות זה דבר מורכב, בסוף זה הכל אותו טרור פלסטיני. היום קוראים לזה דאעש, ובתור קצין בן 25 אבא שלי שינה את כל הרוח הצבאית. כשהבשיל הרגע הוא נתן את המכה". 

בסיום דבריו, שיתף גלעד שרון בגילוי לב: "אני זוכר את אבי גם כשהוא לא בתפקיד כשנרצח יהודי בעולם, הדבר הזה היה מוציא אותו מדעתו ומטריף אותו". 

 

חומת מגן גלעד שרון אריאל שרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד