ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
כנופייה אלימה

המשטרה מחפשת אחר צעירים שאיימו בחרב וסכין על ילדים

משטרת ניו יורק פרסמה כי היא מחפשת אחר שלושה נערים שהסתובבו עם חרב וסכין ואיימו על ילדים יהודים בשבת האחרונה | החשודים נקלטו במצלמת רחוב ותמונותיהם הופצו לציבור בניסיון להגיע אליהם

המשטרה מחפשת אחר צעירים שאיימו בחרב וסכין על ילדים
קבוצת הבריונים צילום: מצלמת אבטחה

שלושה בריונים צעירים, פנו לקבוצה של שישה ילדים יהודים בגילאי 12 עד 16 בניו יורק, ואיימו לפגוע בהם כי הם יהודים. כך לפי המשטרה.

המקרה התרחש בערבו של יום השבת. התוקפים צעקו מילים אנטישמיות לעבר קבוצת בני הנוער היהודים. ולאחר מכן הם עקבו אחר הנערים בדרכם הביתה והפחידו אותם ואיימו עליהם בחרב וסכין ונמלטו.

אישה שהזדהתה כאמו של אחד הנערים המותקפים השיבה לפוסט בפייסבוק של חברת המועצה ג'ייל ברואר שגינתה את האירוע. "זה מחליא שילדים מסתובבים בשכונה הזאת עם סכינים ומוטות מכוונים ליהודים, ולועגים להם, והכי חמור שזה בשבת".

החשודים בתקיפה.

המשטרה פרסמה את תמונות החשודים וכתבה: "ב-2 באפריל בשעה 19:25, ליד רחוב ווסט 86 ושדרת ווסט אנד במנהטן, שלושה גברים לא מזוהים ניגשו אל הקורבנות היהודים, הצהירו הצהרות אנטי-יהודיות ואיימו על הקורבנות בחרב. אם יש לכם מידע צרו קשר עם המשטרה".

כזכור, שתי תקיפות אלימות על יהודים התרחשו בניו יורק במהלך סוף השבוע האחרון, שתיהן על רקע פשעי שנאה אנטישמיים המתגברים ברחבי העיר. באחד מהם הקרבן היה חסיד בן 21 שהוכה בוויליאמסבורג על ידי כנופיית צעירים בליל שבת האחרון.

משטרת ניו יורק אנטישמיות בניו יורק איום ברצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד