כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
סימן לבאות?

מכה לקואליציה: רע"מ מחריפה את המאבק ומחרימה

ח"כ ווליד טאהא החליט שלא להגיע לדיון בוועדת הכנסת בעניין ההכרזה על חבר הכנסת עמיחי שיקלי כפורש, כחלק מהקפאת החברות בקואליציה ובפעילות הפרלמנטרית | אביר קארה: "אעשה כל שביכולתי כדי למנוע את ההפרשה של עמיחי שיקלי"

מכה לקואליציה: רע"מ מחריפה את המאבק ומחרימה
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

רע"מ מחריפה את הצעדים שלה נגד הקואליציה והחליטה להחרים את דיון ההכרזה על חבר הכנסת עמיחי שיקלי כפורש, שיזמה מפלגת 'ימינה' ונקבע להתקיים ביום שני.

יו"ר הסיעה ווליד טאהא, שהוא חבר ועדת הכנסת, לא ישתתף בדיון הוועדה בעניין ההכרזה על שיקלי כפורש, זאת כחלק מהחלטה על הקפאת החברות של רע"מ בקואליציה.

חבר הכנסת שיקלי עתר בשבוע שעבר לבית המשפט העליון, בדרישה להוציא צו על תנאי ולדרוש מנפתלי בנט ואיילת שקד להגיע לדיון בוועדת הכנסת על הכרזתו כפורש ממפלגת 'ימינה', בתגובה להחלטה להפרישו. מה שיגרום לכמה סנקציות כלפיו - בג"ץ צפוי להכריע ביממה הקרובה בנושא.

קודם לכן הפיץ שיקלי מסמך, בו הוא מפרט 98 הבטחות ששאר חברי 'ימינה' הפרו בכהונתם בממשלה, וזאת על מנת להוכיח שהם אלו שפרשו מ'ימינה', ולא הוא הפורש.

בתוך כך, חברו למפלגה, סגן השר במשרד ראש הממשלה, ח"כ אביר קארה, אמר ל'חדשות 12': "‏אעשה כל שביכולתי כדי למנוע את ההפרשה של עמיחי שיקלי; הצעתי לו שיצביע בשמונת השבועות הקרובים איתנו, ובתמורה נמנע את ההפרשה מימינה - בנט מכיר את ההצעה".

אולם האמת היא שקארה לא עושה הכל, שכן הוא יכול מעשית להתפלג מ'ימינה' ולהקים מפלגה נפרדת עוד בכנסת הנוכחית יחד עם עמיחי שיקלי ועידית סילמן. 

עמיחי שיקלי מפלגת רע"מ ווליד טאהא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד