ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
"החזקתי יד של גופה"

האזינו: ארוסתו של ויאצ'סלב הי"ד מספרת על הרגעים האחרונים

לבי לבי על חלליהם: ארוסתו של ויאצ'סלב גולב הי"ד, שנרצח בפיגוע באריאל בעת שהציל אותה והגן על גופה, מספרת לראשונה על הרגעים הקשים: "שמעתי פיצוץ וצעקות ועפתי אחורה. סלבה שמר עליי" | האזינו

האזינו: ארוסתו של ויאצ'סלב הי"ד מספרת על הרגעים האחרונים
ויאצ'סלב גולב הי"ד מובא למנוחות צילום: Yonatan Sindel/FLASH90

ויקטוריה פליגלמן, ארוסתו של ויאצ'סלב גולב הי"ד שנרצח בפיגוע באריאל בעת שהגן על גופה, שחזרה היום (רביעי) את הפיגוע הקשה לראשונה, וסיפרה על הרגעים הקשים.

פליגלמן מספרת על אותו ליל שבת בבוטקה בכניסה לאריאל בראיון לרדיו 103fm, "שמעתי פיצוץ וצעקות ועפתי אחורה. אפילו לא הבנתי מה קורה. הייתי בטוחה שמשהו קרה לאוטו והתפוצץ אוטו, אמרתי אולי נעזור להם. לא הצלחתי לקום, ולא הבנתי למה לא הצלחתי לקום".

"הכול עף עליי, וראיתי את סלבה קם, צועק והוא פשוט התחיל לירות כמה פעמים. אני יריתי פעם אחת אבל הם כבר לא היו. ראיתי דמות שחורה מסתכלת עליי והוא ירה 4 פעמים והכל נגמר. הסתכלתי אחורה וצרחתי לאנשים שיבואו".

ויקטוריה עצמה לא נפגעה כלל מהירי. "סלבה שמר עליי. יש לי כמה שריטות, אבל הן לא קשות", סיפרה. "התחלתי לצרוח אחרי זה, לא היה לי אכפת מכלום. היה לי אכפת שסלבה שלי פצוע וחיפשתי מי שיטפל. לא הצלחתי להוציא אותו משם ורציתי לעזור לו".

היא אומרת, "הוא נתן לי את החיים שלו. קוראים לי ויקטוריה, שזה אומר ניצחון. סלבה זה תהילה. אני קיבלתי את הניצחון על מוות, הוא קיבל את התהילה שלו בכך שהוא הגן עלי".

היא מספרת איך נודע לה על מותו: "שאלתי את הפרמדיק כשהוא הגיע – 'איך הוא?'. הפרמדיק אמר לי שהוא לא שרד. החזקתי לו את היד, את הגופה שלו", היא אומרת.

ויאצ'סלב גולב אריאל גל טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד