י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024
על סולמות וקרשים

"יש פה מישהו?": תיעוד דרמטי מחילוץ דייר בירושלים

תושב ירושלים שבביתו פרצה שריפה ביום שישי האחרון, ניצל בנס לאחר שחולץ ע"י שוטרי יס"מ | השוטרים פעלו תוך חתירה למגע, שכללה בין היתר טיפוס על סולמות וקרשים בתוואי הבניין בו טרם אחזה האש | כך זה נראה ממצלמות הגוף של השוטרים | צפו

"יש פה מישהו?": תיעוד דרמטי מחילוץ דייר בירושלים
השוטרים בפעולות החילוץ צילום: דוברות המשטרה

בשעות אחר הצהריים של יום שישי האחרון, התקבל דיווח במשטרה על שריפה בדירה ברחוב יפו, במרכז העיר ירושלים. למקום הוזעקו כוחות משטרה לצד צוותי חירום והצלה.

שוטרי יחידת האופנועים של יס"מ מחוז ירושלים הגיעו אף הם למקום, והחלו בפעולות מצילות חיים תוך סריקה והגעה אל אחד הדיירים שנמצא בביתו.

השוטרים פעלו במקצועיות, תוך חתירה למגע שכללה בין היתר טיפוס בתוואי הבניין, בו טרם אחזה אש או עשן, כפי שהתחולל בחדר המדרגות המובילות לדירה.

שריפה בירושלים\\\\צילום: דוברות המשטרה

לאחר שטיפסו על סולמות וקרשים אל מרפסת הדירה שהחלה להתמלא עשן שריפה סמיך, חברו שוטרי היס"מ אל דייר הבית וחילצו אותו מהמקום לבדיקה ע"י צוות רפואי שהמתין באזור בטוח מחוץ לבניין.

"מיד עם קבלת הדיווח בקשר על שריפה ממנה נשקפת סכנת חיים, הגעתי יחד עם שותפי לאופנוע, רס"ר יוסי בן שימול מיס"מ ירושלים, למקום ותוך זמן קצר התחלנו לעלות לכיוון דירה ממנה עלה עשן", סיפר רס"מ חן זוהר, אחד משוטרי היס"מ שפעל לחילוץ הדייר.

זוהר הוסיף: "איתרנו דייר שביתו החל מתמלא עשן וחילצנו אותו באמצעות סולמות אל מקום בטוח מחוץ לבניין שם נבדק על ידי צוותי רפואה. אנחנו ביס"מ, מתאמנים כל העת במגוון תרחישים על מנת שברגע האמת נפעל ונגיב במקצועיות ובמהירות על מנת להציל חיי אדם, גם בתחום הפח"ע והפלילי וגם באירוע שריפות וחומרים מסוכנים".

שריפה חילוץ ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד