ז' סיון התשפ"ד
13.06.2024
למדו על הקהילות השונות

מהדקים את שיתוף הפעולה: הקצינים בסדנת היכרות עם המגזר החרדי

בסדנה מיוחדת שנערכה בבני ברק, השתתף סגל הפיקוד של תחנת המשטרה בעיר, במסגרת העמקת שיתוף הפעולה שמובילים מפקד מחוז תל אביב, ניצב עמי אשד ומפקד מרחב דן, נצ"מ דני חדד | הקצינים שמעו מבכירי העירייה על הזרמים השונים בקרב המגזר החרדי בבני ברק

מהדקים את שיתוף הפעולה: הקצינים בסדנת היכרות עם המגזר החרדי
הסדנה לקציני תחנת ב"ב צילום: דוברות המשטרה

מפקדי תחנת המשטרה בבני ברק ערכו בשבוע שעבר סדנת היכרות עם הקהילות השונות בעיר. זאת, במסגרת העמקת שיתוף הפעולה בין המשטרה למגזר החרדי, שמובילים מפקד מחוז תל אביב, ניצב עמי אשד ומפקד מרחב דן, נצ"מ דני חדד.

הסדנה התקיימה בעיר ביום שני האחרון, ה' בתמוז, והשתתפו בה סגל הפיקוד הבכיר של התחנה, לצד בכירי עיריית בני ברק וגורמים נוספים, שסקרו בפני הקצינים את הנעשה בעיר. במסגרת הסדנה שמעו מפקדי התחנה על ההבדלים והפערים בין הזרמים השונים במגזר החרדי.

בסדנה השתתפו, בין היתר, סגן ראש עיריית בני ברק אליהו דדון, סגן ראש העיר ומנהל המחלקה המוניציפאלית של דגל התורה, מנחם שפירא, מ"מ ראש העיר חנוך זייברט, מנכ"ל "עלה" הרב יהודה מרמורשטיין והרב אליהו קב, רב מחוז תל אביב במשטרה.

במשטרה סבורים כי הסדנה תרמה רבות לכלל המשתתפים, וחידדה את חשיבות השיח וההבנה ההדדית בין המשטרה לקהילה, מה שעשוי לסייע לחיזוק אמון הציבור.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לאחר הצלחתה, המשטרה נערכת ליזום סדנאות דומות בתקופה הקרובה, בהן צפויים להשתתף כ-150 שוטרים מתחנת בני ברק והמש"קים החרדים, שתפקידם, בין השאר, להדק את הקשר עם הקהילות בעיר.



 

 

 

 

סדנה משטרת ישראל שיתוף פעולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד