כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
ונוסף גם הוא על שונאינו

המועמד שמבקש להיבחר על גל הסתה נגד החרדים

מועמד מפלגת 'העבודה' מבקש להיבחר להתמודד לרשימה לכנסת הקרובה, על ידי רכיבה בגלי ההסתה נגד החרדים ו"נגד הכפייה הדתית": "במקום סחטנות עסקנית של המפלגות החרדיות, נעודד את האוכלוסייה החרדית להשתלב בשוק העבודה"

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

אחרי ההצלחה של ליברמן ולפיד, מועמדים רבים בבחירות הקרובות מעוניינים להיבחר בבחירות הקרובות ולרכב דווקא על גל ההסתה נגד החרדים.

ברזילי, יו"ר התנועה החילונית-ליברלית "רמת גן חופשית", מכהן כחבר מועצת העיר משנת 2008. הוא הצטרף למפלגת העבודה בגיל 13 ושימש כיו"ר נוער העבודה.

"כחבר מועצה וכסגן ראש עיריית רמת גן, פעלתי למען כלל תושבי העיר, נאבקתי בכפייה הדתית ונלחמתי ללא פשרות במי שהשתמשו בכוחם כדי להיטיב עם עצמם ולהשחית את המערכת הציבורית. שחיתות היא סכנה קיומית. לכן, כשליח ציבור בעיריית רמת גן, נאבקתי ללא פשרות כדי למגר אותה", אמר.

רועי ברזילי: צילום עופר חן

"במקום סחטנות עסקנית של המפלגות החרדיות, נעודד את האוכלוסייה החרדית להשתלב בשוק העבודה. הייתי שותף מרכזי למחאת 'הדגלים השחורים' ולהפגנות בבלפור, נגד השלטון המושחת שהנהיג בנימין נתניהו.

אני פונה לחבריי, חברי 'העבודה': המפלגה שלנו משוועת לדם חדש - אנשים צעירים, עם סכין בין השיניים, שיילחמו בנחישות עבור הערכים והעמדות שלנו. תנו לי את הכוח להמשיך להילחם בשחיתות, בכפייה הדתית ובאי השוויון כנציג שלכם בכנסת. אני מבטיח למלא את השליחות באופן המסור ביותר, ושתהיו גאים בקול שלכם", כך כתב.

מפלגת העבודה פריימריז כפייה דתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד