ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
תחת צו איסור פרסום

פרשת מוישי קליינרמן: התפתחות נוספת בחקירה

למעלה מ-120 ימים אחרי שנעלם, המשטרה הצליחה להביא להתפתחות נוספת בפרשת הנער מוישי קליינרמן - שעליה לא ניתן כעת להרחיב | אתמול האריך בית המשפט צו איסור הפרסום בפרשה

פרשת מוישי קליינרמן: התפתחות נוספת בחקירה
מוישי קליינרמן צילום: קופת העיר

בימים האחרונים חלה התפתחות נוספת בפרשת היעלמותו של הנער החרדי בן ה-16, מוישי קליינרמן. מדובר בהתפתחות בחקירה, אך טרם ברור האם תקדם את מציאתו של מוישי. במשטרה ממשיכים כל העת בחקירת הפרשה ומעת לעת מבצעים פעולות בנסיון להביא לאיתורו.

אתמול (שני) האריך בית המשפט את צו איסור הפרסום שהוטל על חקירת פרשת היעלמותו של קליינרמן, תושב מודיעין עילית. מטרת הצו, לבקשת המשטרה, היא למנוע שיבוש של החקירה, בה חלה התפתחות בשבועות האחרונים.

קליינרמן בן ה-16 נעדר למעלה מ-120 יום. הוא נראה בפעם האחרונה במירון ומאז נעלמו עקבותיו. בשבועות האחרונים חלה התפתחות בחקירה אך עד כה טרם הצליחה המשטרה להתחקות על עקבותיו.

"הבוקר הוארך בבימ"ש השלום בירושלים צו איסור פרסום בתיק חקירה שעניינו חקירת אירוע היעדרותו של הנער אברהם משה קליינרמן", מסרה אתמול המשטרה. "הצו מורה על איסור פרסום כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים".

בתחילת החודש  קיים המפכ"ל הערכת המצב יחד עם מפקד מחוז ש"י, ניצב עוזי לוי, ראש אח"מ, ניצב יגאל בן שלום, ממלא מקום מפקד ימ"ר ש"י וגורמים נוספים בדיון קיבל המפכ"ל סקירה רחבה בדבר פעילות משטרת ישראל, החקירתית והמבצעית למציאתו של מוישי.

כמה ימים קודם לכן שוחרר החשוד במעורבות בהיעלמותו של מוישי קליינרמן, החשוד שוחרר ממעצר, זאת לאחר שהמשטרה נקלעה לקשיים בחקירתו.

מוישי קליינרמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד