י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
פוטין לא סולח

בכיר הקרמלין מאושפז משותק חלקית ואינו מסוגל לעצום את עיניו

בכיר הקרמלין אנטולי צ'ובאיס התפטר מתפקידו ב-23 במרץ בגלל פלישת פוטין לאוקראינה. הוא ברח מרוסיה, אך מאוחר יותר חלה - ויש אומרים שהורעל. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים ואינו יכול ללכת או לעצום את עיניו. מצבו לא מפתיע, הרבה מאויבי פוטין ספגו הרעלה או מתו

בכיר הקרמלין מאושפז משותק חלקית ואינו מסוגל לעצום את עיניו
אנטולי צ'ובאיס צילום: מתוך פייסבוק

פקיד בכיר בקרמלין שהתפטר בגלל מלחמתו של ולדימיר פוטין באוקראינה שוכב בבית חולים בסרדיניה איטליה, משותק חלקית ואינו מסוגל לעצום את עיניו.

בעוד שמצבו של אנטולי צ'ובאיס אובחן רשמית כתסמונת גווילין-בארה, הפרעה נוירולוגית נדירה, ישנם דיווחים שהשירותים החשאיים האיטלקיים ממשיכים לחקור את המקרה.

צ'ובאיס בן ה-67, שהיה פעם ראש הסגל של הקרמלין, סגן ראש הממשלה ושליח האקלים של פוטין, זכה אתמול לביקור גם של פרקליט המדינה של איטליה.

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', אנטולי צ'ובאיס סובל מהפרעה נוירולוגית ומאושפז בבית חולים באיטליה כך לדברי קסניה סובצ'ק, אשת טלוויזיה רוסית וידידתו של צ'ובאיס, היא אמרה כי הוא סובל מתסמונת גווילין-בארה. לפי המרכז לבקרת מחלות ומניעתן, גווילין-בארה מתרחשת כאשר מערכת החיסון של אדם פוגעת בעצבי הגוף, מה שעלול להוביל לחולשת שרירים ואף לשיתוק.

ידיו ורגליו של צ'ובאיס, בן ה-67, הפכו לקהים. מומחים ל"חליפות הגנה כימיות" בדקו את החדר שבו חלה לפתע, כך לפי ה'ניו יורק טיימס'. צ'ובאיס לא הסביר מדוע פרש מתפקידו במרץ, אם כי ההנחה היא שהמהלך נבע מפלישת רוסיה לאוקראינה ב-24 בפברואר. התפטרותו המתוקשרת הייתה אחת מני רבות לאחר תחילת המלחמה.

קרמלין ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד