ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
הודה לפוליטיקאית שפתחה את עיניו

אביב גפן לראשונה בבית אל: "רוצה לבקש מכם סליחה"

במהלך מופע ראשון שלו בבית אל, מעבר לתחומי הקו הירוק, פתח הזמר אביב גפן במונולוג וביקש סליחה על כך שלקח לו שנים רבות להתפכח עד שהגיע להופיע במקום שכזה: "הופרדנו מכל מיני סיבות, רציתי לשאת חן בעיני הקהל שלי ודיברתי מתוך בורות" | צפו

אביב גפן לראשונה בבית אל: "רוצה לבקש מכם סליחה"
אביב גפן צילום: משה שי, פלאש 90

הזמר והיוצר הישראלי, אביב גפן ממשיך במסע הסליחה והקירוב שלו לדת ולמגזר הדתי, ואמש (רביעי) הופיע לראשונה ביישוב בית אל שבהרי בנימין, לצד גדול הזמר החסידי הנודע אברהם פריד.

במהלך המופע פצח הזמר במונולוג בפני המשתתפים ואמר: "הופרדנו מכל מיני סיבות, רציתי לשאת חן בעיני הקהל שלי ודיברתי מתוך בורות. אני רוצה לבקש מכם סליחה. למדתי המון דברים, אני כאן מתוך אהבה. הרבה חברים עזרו לי במסע הזה".

"אני רוצה להודות לחברתי איילת שקד שפתחה את עיני, להיות פה היום בבית אל זה דבר שלא הייתי חולם עליו לפני כמה שנים, ואני כל כך שמח שאני פה היום אתכם פה באהבה ובכבוד, ומכם אני דורש כמוני רק אחדות ולא שיסוי יותר, להבין שאנחנו אחים אמיתיים ולאהבה שלנו אין מקום גיאוגרפי, יש רק אהבה בלב, אז תודה רבה שהוזמנתי לפה, אני אוהב אתכם", סיכם.

בהמשך המופע, כאשר ביצע דואט עם אברהם פריד שכלל טקסט קדוש, שלף גפן כיפה והניח על ראשו.

גפן השתייך מאז ומתמיד לגוש השמאל באופן מוחצן, הוא הסתבך לא מעט בהתבטאויות קשות כלפי החרדים והדתיים וכנגד המתנחלים, אולם בשנים האחרונות חל בו מהפך והוא הפך למכיל ומתון יותר. זו לא ההופעה הראשונה לצד אברהם פריד, כאשר השניים אף חברו לביצוע סינגל קליפ מיוחד שזכה למיליוני צפיות, ריגש ואיחד רבים.

לפני מספר חודשים בהתוועדות של חב"ד בשכונה רמת אביב ג' הוא עלה למדרגות שלפני ארון הקודש ובמשך 8 וחצי דקות הדהים גפן בדברי שבח והודיה לתנועת חב"ד ולמגזר החרדי כולו. "לא אתן שישימו חוצץ בין חילונים לדתיים. אנחנו צריכים לחבק", אמר אז.

גם בתקופת הקורונה, כאשר המגזר החרדי היה מושא לביקורת ולהשתלחות נטולת רסן בתקשורת וברשתות החברתיות, הדהים גפן כאשר יצא להגנתם וביקש להבין ולהכיל את המצב כי קשה להם עוד יותר משאר אזרחי המדינה להתמודד עם הסגרים וההנחיות.

בית אל אביב גפן התקרבות לדת בקשת סליחה הופעה חיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד