י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
חלום השמאל התנפץ

התגובות להסכם סמוטריץ'-בן גביר: "עבד נרצע"

במפלגות המתנגדות לנתניהו מאוכזבים עד כועסים מטבע הדברים בעקבות איחוד סמוטריץ' ובן גביר ומפנים את חיציהם לעברו של המתווך בנימין נתניהו 

התגובות להסכם סמוטריץ'-בן גביר: "עבד נרצע"
סמוטריץ', נתניהו, בן גביר צילום: Adam Shuldman/Flash90

זמן קצר לאחר חתימת הסכם הריצה המשותפת, במפלגות המתנגדות לממשלה תחת נתניהו, מיהרו להגיב. במפלגת 'הרוח הציונית' של איילת שקד הגיבו ומסרו "הציונות הדתית המתונה שדוגלת בקירוב לבבות ואהבת ישראל ולא בשריפת גשרים תמצא בית רק ברוח הציונית".

במפלגת 'המחנה הממלכתי' שבראשות בני גנץ וגדעון סער תקפו: "בזמן ששר הביטחון עסוק בשליחות ביטחונית חשובה בארה״ב, נתניהו עסוק בחיבורים בין סמוטריץ ובן גביר, שותפיו לקואליציית הבלהות שהוא מתכנן לנו אחרי הבחירות. היום זה ברור יותר מתמיד: רק גנץ יוכל להקים ממשלה יציבה ואחראית שתדאג לאזרחי ישראל".

אצל נתניהו בקיסריה: בן גביר וסמוטריץ' סיכמו על ריצה משותפת

מ'יש עתיד' הרשמית לא פורסמה תגובה, אולם בכיר המפלגה ח"כ רם בן ברק, יו"ר ועדת חוץ וביטחון, הגיב ואמר: "בחסותו של הנאשם בנימין נתניהו נחתם הסכם בין ארכי קיצוני לימין המשיחי על מנת להציל עצמו מאימת הדין. בתמורה לחוק צרפתי, פסקת התגברות וחיסול מערכת המשפט יהפוך ביבי לעבד נרצע של איתמר בן גביר. מהסמל ברכב של רבין דרך כיכר ציון ישירות לקרית הממשלה. זה או רה"מ יאיר לפיד או ביבי-בן גביר". כך בן ברק, סגן ראש המוסד לשעבר.

במפלגת 'העבודה' תקפו גם כן ומסרו: "נאשם בפלילים וכהניסט נכנסו לווילה בקיסריה. זו לא התחלה של בדיחה. זאת החרפה שמסכנת את עתידה של מדינת ישראל. מעניין איזו תמונה של טרוריסט הביא בן גביר לנתניהו שיתלה בסלון. בבחירות הקרובות מצביעים לזו שלא ישבה איתו בעבר ולא תשב איתו בעתיד".

תנועת חד"ש של ח"כ איימן עודה הגיבה גם היא ומסרה: "ועידת קיסריה לטרנספר היא כל ההוכחה שצריך שנתניהו ובן גביר אחד הם. הגורל שלהם בידינו - איתנו חזקים בן גביר לא בממשלה, סמוטריץ' לא בכנסת ונתניהו בכלא".

התמונה שנוספה לתגובת חד"ש.

בחירות לכנסת ה-25 בצלאל סמוטריץ איתמר בן גביר בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד