כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
הח"כ שתקף ומחק

התגובות לתמיכת פולארד בשקד: "מקווה שיעבור גם לו"

המרגל היהודי יונתן פולארד הביע תמיכה ביו"ר 'הרוח הציונית' למרות הפרת הבטחות הבחירות שלה בכנסת האחרונה, ובימין יש מי שמבקרים בעדינות, אך חבר הכנסת שלמה קרעי מ'הליכוד' צייץ נגדו בחריפות, ונאלץ למחוק. ח"כית אחרת האשימה את שקד: "את מבינה בכלל איזה נזק פוטנציאלי עשית לגיבור ישראל הזה?"

התגובות לתמיכת פולארד בשקד: "מקווה שיעבור גם לו"
יונתן פולארד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

התגובות במערכת הפוליטית ובגוש הימין בפרט על תמיכתו של יונתן פולארד, גיבור ישראל שהיה שבוי בכלא האמריקני לאחר שריגל עבור ישראל בארה"ב, שנויות במחלוקת.

פולארד זוכה לתמיכה בעיקר באותם ציבורים שביקרו במהלך השנה החולפת את איילת שקד, על שהחליטה להפר את הבטחות הבחירות שלה ולתמוך בממשלה עם מפלגות מהשמאל ורע"מ. 

מי שבחר לתקוף בחזתית את פולארד הוא חבר הכנסת שלמה קרעי ממפלגת 'הליכוד', שצייץ: "זה כמו לצאת שוב למשימת ריגול בשליחות מי שבגד בך. מי שבגד בך והפקיר אותך יבגוד בך ויפקיר אותך שוב. ומי שרימה אותך ירמה אותך שוב. אין חדש תחת השמש".

לאחר ביקורת חריפה נגדו, קרעי נאלץ למחוק את הציוץ. מנגד, היו מי שבחרו להביע ביקורת על תמיכתו של פולארד בשקד בצורה רכה יותר. חבר הכנסת שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית' פרסם מאמר בו הדגיש שוב ושוב: "אני לא כועס על פולארד".

"אני לא כועס עליו כי גם אני פעם האמנתי בשקד. כי גם אני פעם נשכבתי על הגדר למענה, והייתי מוכן להשקיע שעות, ימים, שבועות וחודשים רבים למען הצלחתה הפוליטית והציבורית. אני לא יכול לכעוס עליו, כי פעם הייתי פולארד. לי זה עבר. מקווה שזה יעבור גם לו, ועדיף בהקדם", כתב.

חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן תקפה את שקד, וטענה שהיא משתמשת בפולארד לצרכיה הפוליטיים-האישיים, "היית חייבת לגרור את האיש האהוב הזה שעם שלם מוקיר ומעריך ישר לתוך המדמנה הפוליטית שלך אה? לא יכולת להתאפק?".

"את מבינה בכלל איזה נזק פוטנציאלי עשית לגיבור ישראל הזה? ותזכירי לי בדיוק מתי התנצלת? הוא צריך להתנצל בשמך? הוא? דווקא הוא? איזה בן אדם בלתי אפשרי שאת", כתבה דיסטל.

יונתן פולארד שלמה קרעי בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד