י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024
בסמיכות לזירה

במרכז בני ברק: אלמוני שדד סניף דואר - ונעצר

המשטרה עצרה חשוד בביצוע שוד בסניף דואר במרכז בני ברק | החשוד נעצר תוך זמן קצר על ידי שוטרי תחנת בני ברק בסמיכות למקום האירוע

במרכז בני ברק: אלמוני שדד סניף דואר - ונעצר
זירת השוד צילום: בחדרי חרדים

אלמוני נכנס הבוקר (ראשון) לסניף דואר ברחוב רבי עקיבא בבני ברק וביצע שוד. הוא נעצר זמן קצר לאחר מכן בפעילות מהירה של שוטרי מרחב דן. "במשטרת ישראל התקבל דיווח לפני זמן קצר על שוד בסניף דואר ברחוב רבי עקיבא 34 בעיר בני ברק", נמסר מהמשטרה. במשטרה ציינו כי החשוד אותר ונעצר על ידי שוטרי תחנת בני ברק בסמיכות למקום האירוע.

בשבוע שעבר, נזכיר, נעצר זיו חן (זאור חנקישייב), בחשד לביצוע שורת מעשי שוד של נשים בעיר בני ברק. כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', חן נעצר בביתו בשכונת פרדס כץ בעיר ע"י שוטרי תחנת בני ברק, בתום חקירה מאומצת שביצעו בלשי התחנה. גם האופנוע איתו ככל הנראה בוצעו השודים, נתפס.

חן, ששימש בעבר כעד המדינה בפרשת הרצח ב'בר נוער, חשוד כי ביצע את השודים בזמן שהיה רכוב על אופנוע. השודד הסדרתי שהטיל אימה על נשות העיר בני ברק פעל ברחבי העיר ללא כל הפרעה. לרוב השוד התבצע באותה השיטה: החשוד הגיע עם אופנוע, חטף תיק או תכשיט מאישה שצועדת לבדה ונמלט.

לפי המשטרה, הוא ביצע 10 מעשי שוד של נשים ברחבי העיר. נציג המשטרה אמר במהלך הדיון בבית המשפט כי מספר הקטנוע עליו רכב תואם לאירועים נוספים, "שגם הם בעלי מאפיינים דומים". הוא ציין כי באירוע האחרון נגנב מהקשישה טלפון שנתפס בסמוך החשוד שם הוא נעצר. "קיים חשד סביר לגבי מספר אירועים בהם הפעיל כוח על נשים שונות כדי לגנוב חפצים אישיים שלהן", נקבע בהחלטת בית המשפט.

שוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד