ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
לא עושה רושם

איילת שקד עושה צעד נוסף לעבר נתניהו

איילת שקד שעושה תהליך חזרה לגוש הימין החוסה תחת צילו של בנימין נתניהו, הצהירה אמש בכנס פומבי כי תמליץ על נתניהו אצל נשיא המדינה להרכבת ממשלה, אולם בליכוד לא מתרגשים מכך ומתריעים מפני הצבעה למפלגתה

איילת שקד עושה צעד נוסף לעבר נתניהו
נתניהו על המשאית בירושלים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאיילת שקד כבר אין מה להפסיד. אחרי שהחליטה להיפרד מיועז הנדל וצבי האוזר ולחזור למחנה הימין היא עושה זאת עד הסוף מבלי לזגזג, אחרי שבעצם חזרתה כבר זגזגה.

במשך השבועות האחרונים מאז הקימה את 'הרוח הציונית' עם הנדל הודיעה בכל ראיון כי תכפה ממשלת אחדות ותתנגד לממשלה צרה בראשות נתניהו, אולם מאז שיחסיה עם יועז הנדל עלו שרטון והשניים התפצלו היא עושה את הדרך חזרה אל חיק הימין ואמש היא מצהירה לראשונה כי במידה ותעבור את אחוז החסימה היא תמליץ לנשיא המדינה יצחק הרצוג על בנימין נתניהו להרכבת הממשלה.

את הדברים היא אמרה בכנס איגוד מהנדסי ואדריכלי הערים באילת. לשאלת המראיין על מי תמליץ לנשיא אחרי הבחירות, אמרה שקד: "נראה מי יקבל הכי הרבה מנדטים ואז נחליט, אבל ככל הנראה כן".

יומיים וחצי לסגירת הרשימה ושקד עדיין בודדה מאחר וההסכם מול 'הבית היהודי' וראשיה חגית משה ויוסי ברודני עדיין לא נחתם, אך סביר שייחתם בהמשך היום. לפי ההסכם המסתמן, שקד תוביל את הרשימה המאוחדת עם 'הבית היהודי' ותקבל גם את מקומות 3 ו־4. נציג 'הבית היהודי', יוסי ברודני, ישובץ במקום השני ויקבל גם את מקומות 5 ו־6. כל המיקומים ברשימה ייקבעו בהסכמה בין שקד לברודני, כאשר גם סגן ראש מח"ש לשעבר משה סעדה עשוי למצוא את עצמו ברשימה.

בליכוד לא עושים עמה חסד, לא מתרגשים מחזרתה לגוש הימין וחוששים שוב ממעשה נוכלות שיחזור על עצמו ומתריעים כי "קול לשקד הוא קול לפח".

אפקט החזרה שלה לא מחזק אותה בסקרים ולפי סקר 'מאגר מוחות' ו'ישראל היום', מפלגה בראשות שקד נחלשת עוד ומקבלת רק 0.9% מקולות הבוחרים.

איילת שקד בנימין נתניהו מפלגת הליכוד בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד