ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
בבקבוק זכוכית

יהודי הותקף בעיר העתיקה ונפצע בפניו, בן 17 נעצר

יהודי הותקף אתמול בעיר העתיקה בירושלים, נפצע בפניו ופונה לבית החולים | המשטרה הודיעה כי עצרה חשוד במעשה - נער ערבי בן 17 | החקירה נמשכת

יהודי הותקף בעיר העתיקה ונפצע בפניו, בן 17 נעצר
היהודי שהותקף צילום: לפי סעיף 27א

יהודי שצעד אתמול (ראשון) בעיר העתיקה בירושלים, הותקף ע"י צעיר ערבי, שחבט בו בבקבוק זכוכית. היהודי, שנפצע בפניו, טופל בשטח ופונה לבית החולים שערי צדק בבירה.

התקרית התרחשה סמוך לשער הכותנה שבעיר העתיקה וזמן קצר לאחריה דיווחה המשטרה כי עצרה חשוד במעשה. "לפני זמן קצר התקבל דיווח במשטרה על תקיפה בעיר העתיקה בירושלים", נאמר בהודעת המשטרה. "כתוצאה מהתקיפה, נפגע אדם באורח קל  והוא פונה לקבלת טיפול רפואי".

במשטרה הוסיפו כי שוטרי מג"ב שהוזעקו למקום, בסיוע והכוונה של תצפיתני מרכז השליטה של מרחב דוד (מבט 2000), עצרו חשוד בן 17 במעורבות במעשה והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה. "המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה", ציינה המשטרה.

אתמול הודיעה המשטרה כי על רקע המתיחות הביטחונית, במחוז ירושלים של נערכים לתקופת החגים במהלכה צפויים להגיע מאות אלפי בני אדם לבירה ולהשתתף בשלל אירועים בכל רחבי העיר, כשהעיקרים שבהם יהיו מעמדי הסליחות וברכת הכהנים בכותל המערבי.

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, שאישר את התוכניות המבצעיות לקראת החגים, אמר כי המשטרה סיכלה מתחילת השנה 47 פיגועים בעיר וסביבותיה. מפקד המחוז הוסיף כי רק אתמול נעצרה בירושלים צעירה פלסטינית, תושבת רמאללה, לאחר שפרסמה פוסט ברשת החברתית שבו כתבה כי היא "הולכת להתפרסם בטלוויזיה".

שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב הפועלים במחוז, צפויים לאבטח ולשמור על הסדר הציבורי לקראת הגעת מתפללים ומטיילים רבים שצפויים לפקוד את העיר בתקופה זו, וכן לאפשר קיום תפילות המוניות בכותל המערבי והמקומות הקדושים. ההכנות של המשטרה כללו סיורי שטח, תיאומים שונים, ישיבות היערכות ואישורי תוכניות - שתכליתן היערכות מיטבית ותכנון מוקפד של הפעילות המבצעית ברחבי מחוז ירושלים והעיר ירושלים בפרט.

 

תקיפה העיר העתיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד