ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
למעלה מ-20 תפרים

התקיפה בעיר העתיקה: "יכלה להסתיים בצורה טראגית"

ארגון חוננו פנה למשטרה בבקשה להותיר במעצר עד תום הליכים ולהעמיד לדין את החשוד שתקף יהודי וניפץ בקבוק זכוכית על ראשו וכן לעצור את שער השותפים בתקיפה שהתרחשה בשער הכותנה בעיר העתיקה בירושלים בתחילת השבוע

התקיפה בעיר העתיקה: "יכלה להסתיים בצורה טראגית"
הפציעות שנגרמו למותקף צילום: באדיבות המצלם

ארגון חוננו פנה למשטרה בבקשה להמשיך בחקירת התקיפה בעיר העתיקה בירושלים ולהעמיד את האחראים לדין. התקיפה אירעה נגד צעיר יהודי בתחילת השבוע, בעת שהתפלל במקום הסמוך להר הבית. כתוצאה מהתקיפה, נגרמו בפניו של הצעיר חתכים עמוקים, באזור העין, הלסת והאוזן. הוא החל לדמם באופן קשה ואיבד דם רב אשר ניגר על בגדיו. היהודי הזעיק את צוותי מד"א אשר פינו אותו לבית החולים שערי צדק שם אושפז ונזקק ליותר מ-20 תפרים בפניו.

התקיפה ארעה כאשר הצעיר הלך כמנהגו לסבב תפילה סביב שערי הר הבית. כאשר הגיע ל"שער הטהרה" והתפלל במקום, התקרב אליו ערבי והחל לקלל ולדחוף אותו. בתוך כך, ערבים נוספים אשר שהו על גג בית סמוך, מילאו דלי מים ושפכו אותו על המתפלל.


בגדיו של המותקף

הנפגע אשר חש איום הולך וגובר התקשר למשטרה ודיווח על המתרחש. מיד לאחר מכן הערבים החלו הערבים לדחוף את הנפגע מן המקום, כאשר התוקף הראשון זורק בקבוק זכוכית ישירות על פניו. כתוצאה מכך נפצע היהודי ונזקק לעשרות תפרים בפניו. 

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המלווה את הנפגע פנה במכתב למשטרה: "מדובר בפיגוע טרור מזעזע, הטחת בקבוק זכוכית בראשו של אדם הינה פעולה מסכנת חיים אשר הייתה חלילה יכולה להסתיים בצורה טראגית. אבקש לוודא כי העצור יישאר במעצר עד תום ההליכים כנגדו, וכי יוגש נגדו כתב אישום חמור בגין מעשה טרור של ניסיון לרצח או למצער מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה. שנית אבקש לאתר את שאר המשתתפים בתקיפה ולהעמידם לדין על התקיפות שביצעו, ועל שותפותם בצוותא למעשהו של התוקף שנעצר".

 

 

תקיפה העיר העתיקה בקבוק זכוכית ארגון חוננו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד