י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
ממובילי העיתונות הימנית

בראש השנה: איש העסקים הדתי הלך לעולמו

איש העסקים אשר בהרב, המו"ל הראשון של 'ישראל היום' ומי שאחראי להצלת העיתון 'מקור ראשון', החזיר את נשמתו לבורא במהלך החג. העיתונאים בימין ספדו: "יש לו מניות רבות מכפי שידוע ברבים לקיומה של עיתונות לאומית פורחת"  

בראש השנה: איש העסקים הדתי הלך לעולמו
אשר בהרב ז"ל צילום: עמי שומן-ישראל היום

תדהמה בתקשורת הימנית עם היוודע הערב (שלישי) במוצאי ראש השנה כי במהלך החג הלך לעולמו בגיל 70 איש העסקים אשר בהרב, ממובילי העיתונות הלאומית בישראל.

בהרב היה המוציא לאור הראשון של העיתון 'ישראל היום' במסגרת הבעלות של שלדון אדלסון. הוא גם זכור בשל העובדה שהיה אחראי להצלת העיתון 'מקור ראשון', כשהוביל את רכישתו בזמן שהעיתון עמד בפני סכנת סגירה.

לצד זאת, עסק בתעשיית ההייטק בישראל, ונחשב למוביליה וכן התנדב במיזמי חסד שונים. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים.

העיתונים הימנים ספדו על לכתו. הפרשן הפוליטי עמית סגל צייץ: "עצוב מאוד על לכתו הפתאומי של אשר בהרב בעיצומו של ראש השנה, שהציל את מקור ראשון בשעותיו הקשות, ויש לו מניות רבות מכפי שידוע ברבים לקיומה של עיתונות לאומית פורחת".

אביו של עמית, חגי סגל, העורך המיתולוגי של מקור ראשון, הוסיף גם הוא: "כמה עצוב לפתוח את השנה עם הבשורה על הסתלקותו הפתאומית של האיש היקר הזה, אשר בהרב ז״ל. אנחנו חייבים לו כל כך הרבה".

עיתון ישראל היום ספד גם הוא: אבלים וכואבים על פטירתו של אשר בהרב, המו"ל המייסד "ישראל היום" ששימש בתפקיד במשך 11 שנים וליווה את כל שלבי לידת העיתון - מההרצה הראשונית שלו ועד הפיכתו לעיתון הנפוץ בישראל. משתתפים באבלם הכבד של בני משפחתו".

תהה נשמתו צרורה בצרור החיים.

ישראל היום מקור ראשון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד