ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
זה מה שעלה בתחקיר הראשוני

התושב זיהה את המחבל ודיווח: כך נמנע אסון גדול בפיגוע הירי

אסון גדול נמנע אמש עם חיסולו של המחבל שרצח כשבוע וחצי קודם לכן חיילת במחסום שועפט. מתחקיר ראשוני שפורסם הלילה עולה כי תושב ערני שחשד כי מדובר במחבל התריע בפני המאבטחים כי מתקרב לעברם חשוד ולכן הללו היו דרוכים ומוכנים להגעתו | כל הפרטים על הנס הגדול

התושב זיהה את המחבל ודיווח: כך נמנע אסון גדול בפיגוע הירי
פיגוע הירי במעלה אדומים צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

פיגוע הירי בכניסה למעלה אדומים הסתיים אמש (רביעי) בנס גדול ללא ספק, בייחוד כשנודע כי מדובר במחבל המבוקש עאודי תמימי שכבר הצליח לרצוח חיילת ולפצוע מאבטח שעדיין מאושפז בבית החולים במצב קשה.

מתחקיר ראשוני שבוצע ע"י אגף החירום והביטחון במעלה אדומים עולה כי סמוך לשעה 20:00 תושב שנוהג ברכב לכיוון היציאה מהעיר מבחין באדם חשוד הנע רגלית לכיוון המחסום בנתיב היציאה מהעיר (נתיב נגדי). אותו תושב מבצע פניית פרסה ומדווח למאבטחים על אדם חשוד שבדרכו אליהם.

מייד עם קבלת הדיווח המחבל פותח בירי אקדח אל עבר המאבטחים. המחבל מתגנב בצורה נסתרת בסיוע שדרת עצים וצמחייה הממוקמת על אי תנועה סמוך. המחבל מגיע למרחק של שלושה מטר מהמחסום שולף אקדח ומבצע ירי לעבר המאבטחים.

עוד בנושא:

פיגוע ירי בכניסה למעלה אדומים: מאבטח נפצע, המחבל נוטרל

הסתיים המצוד: המחבל שרצח חיילת במחסום שועפאט ביצע פיגוע נוסף - וחוסל

מסתער, פותח באש ומחוסל ע"י המאבטחים: תיעוד דרמטי מהפיגוע במעלה אדומים

מאבטח אחד שמוצב מחוץ לביתן השמירה מגיב בירי באופן מיידי ופוגע במחבל שנופל על הקרקע, מאבטח נוסף שבתוך ביתן השמירה מבצע ירי בנשק ארוך ונתקל במעצור כתוצאה מכדור של המחבל שפוגע במחסנית של הנשק הארוך. המאבטח מתעשת במהירות מחליף את הנשק הארוך לאקדח ומבצע ירי אל עבר המחבל.

חילופי האש נמשכו מספר שניות כפי שניתן לראות בתיעוד הדרמטי ממצלמת אבטחה, כאשר המחבל פגוע ושוכב על הרצפה ומשיב בירי. המאבטחים ממשיכים בירי עד לנטרול המחבל. מאבטח אחד מרחיק את האקדח מהמחבל.

כוחות משטרה וביטחון שמגיעים לזירה מוצאים במהלך הסריקות רימון מאולתר שאותו כיוון ככל הנראה המחבל להשליך לעבר הביתן.

הפיגוע התרחש מאתיים מטרים מתחנת משטרת מעלה אדומים שנמצאת ממש על שער הכניסה לעיר ולכן כוחות המשטרה תוך שניות ספורות לזירה. 

פיגוע מעלה אדומים תחקיר פיגוע ירי חיסול מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד