י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"רוצים יחסים טובים"

בכיר אמירתי לנתניהו: מודאג משילוב בן גביר

גורמים דיפלומטיים בעולם ממשיכים להביע דאגה בפני נתניהו מצירוף "גורמים בימין הקיצוני" לממשלה, וכעת מגיע תורו של שר החוץ האמירתי. מקור: הוא התכוון לבן גביר | באיחוד האמירויות טוענים: "לא מתערבים בפוליטיקה פנימית"

בכיר אמירתי לנתניהו: מודאג משילוב בן גביר
איתמר בן גביר צילום: Avshalom Sassoni/Flas90

שר החוץ של איחוד האמירויות שייח' עבדאללה בן זאיד הביע דאגה עמוקה בפני ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, יו"ר הליכוד, לגבי האפשרות ש"גורמים בימין הקיצוני" יהיו חברים בממשלה שלו.

לפי הדיווח בוואלה, במהלך פגישתם בישראל בחודש ספטמבר בן-זאיד אמר לנתניהו כי הוא מודאג מאוד מכך שפוליטיקאים עם עמדות ימין קיצוני והתבטאויות קיצוניות עשויים להיות חברים בממשלתו אם הוא ינצח בבחירות.

אחד המקורות ציין כי שר החוץ האמירתי ככל הנראה כיוון בדבריו לח"כ איתמר בן גביר. המקור ציין כי נתניהו הקשיב לדבריו של בן-זאיד אך לא הגיב עליהם.

בכיר אמירתי אמר כי אין בכוונתו להתייחס לנאמר בשיחות מדיניות סגורות והדגיש כי איחוד האמירויות מכבדת את התהליך הפוליטי הפנימי בישראל ואינה מתערבת בפוליטיקה הפנימית. הוא הוסיף כי מערכת היחסים בין איחוד האמירויות לישראל היא ארוכת טווח ואסטרטגית: "אנחנו רוצים יחסים טובים עם העם הישראלי כולו".

איתמר בן גביר נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד