כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"בלי זה אין משילות"

ארגוני הימין מצטרפים ללחץ על נתניהו

ממשלת הימין שהולכת ומוקמת נראית כהזדמנות פז לממש את המדיניות והבטחות הבחירות, אך נראה שנתניהו מנסה לסגת לפחות מחוק פסקת ההתגברות שיש הסכמה רחבה לגביו בקרב רוב גדול של מרכיבי הממשלה | לאור זאת ארגוני ימין מצטרפים ללחץ 

ארגוני הימין מצטרפים ללחץ על נתניהו
בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי הפרסומים על הסירוב של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו לקדם את חוק פסקת ההתגברות ששולל מבג"ץ לפסול חוקים שהכנסת אישרה, ארגוני ימין מתגייסים ללחץ פומבי ושיגרו לנתניהו מכתב דרישה "קודם כל פסקת התגברות".

במכתב ששלחו ראשי הארגונים בהובלת תנועת 'אם תרצו', נטען כי "ללא התגברות אין משילות" וכי זה רצון העם שאמר את דברו בבחירות הללו.

במכתב כתבו הארגונים: "אנו מברכים אותך על ההישג הכביר עבור המחנה הלאומי. עתידה של ישראל כמדינת לאום של העם היהודי וכמדינה בכלל, מונח כעת על הכף. לפנינו הזדמנות בלתי חוזרת לתקן את מערכת היחסים בין הרשויות. זהו תנאי בסיסי להשבת יכולתה של המדינה להתקיים כמדינה דמוקרטית. רק כך נוכל להשיב את המשילות לעם. אנו קוראים לך, ראש הממשלה הנכנס להעביר עם הקמת הממשלה את פסקת ההתגברות ובכך לשקם את האמון הציבורי במערכת המשפט ובדמוקרטיה הישראלית. אין משילות בלי התגברות."

על המכתב חתומים ראשי הארגונים: אם תרצו, רגבים, לביא, פורום נכי צה"ל לבטחון ישראל, החזית למען דרום ת"א, הפורום המשפטי למען א"י, בידינו, ריבונות, תורת לחימה, התנועה למשילות ודמוקרטיה, מחאת הקו האדום, פורום בוחרים בחיים של המשפחות השכולות והמרכז למדיניות הגירה ישראלי.

פסקת ההתגברות פסקת התגברות בנימין נתניהו אם תרצו תנועת רגבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד