י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"היה איש חסד גדול"

בנו של הנרצח סיפר: "ברגע אחד כל הגוף קרס"

בנו של שלום סופר הי"ד, שמת מפצעיו לאחר שנפצע בפיגוע בשומרון לפני כשבועיים, מספר שהמצב הדרדר ברגע אחד: "הוא שוחרר הביתה בטענה שהכל בסדר ושהוא צריך מנוחה בבית". הוא ספד: "אבא היה איש חסד גדול ואדם חזק מאוד"

בנו של הנרצח סיפר: "ברגע אחד כל הגוף קרס"
זירת הפיגוע צילום: דוברות איחוד הצלה

לידור סופר, בנו של שלום סופר הי"ד שמת הבוקר (שלישי) מפצעיו לאחר שנפצע בפיגוע בשומרון, מספר על ההתרחשות מאז הפיגוע ועל התחושה שאביו היה אמור לצאת מזה.

"אבא היה איש חסד גדול ואדם חזק מאוד. לצערנו הוא עוד אחד מהקורבנות של המלחמה היומיומית הזאת, של חוסר הביטחון ללכת ברחובות ישראל. הלוואי והוא יהיה האחרון, הלוואי", סיפר ל-N12.

"אבא חזר כמו בכל יום בדרך הביתה על ציר 55, ציר מאוד מדובר לצערי בחודשים האחרונים. אין יום ללא נפגעים, אין יום ללא זריקות אבנים ולצערי גם עם הרוגים. בקרבת הרכב שלו קפץ עליו מחבל ודקר אותו בגב, אבא הסתובב אליו ואז הוא דקר אותו גם בבטן".

"הוא פונה במצב בינוני עד קשה לבית החולים, שם לדבריהם הם ייצבו את המצב, ואחרי כמה ימים הוא שוחרר הביתה בטענה שהכל בסדר ושהוא צריך מנוחה בבית", המשיך לידור.

"אתמול, שבוע וחצי אחרי שהוא השתחרר, פתאום, היינו בטוחים שאבא חזר, ברגע אחד כל הגוף קרס. התחושות שלנו קשות מאוד, לא מעכלים, אבא איתנו, אבא היה חזק גם הפעם, כמו תמיד, וכנראה שזה היה חזק ממנו. הוא כבר הספיק להיאבק במחבל, להדוף אותו ולקחת לו את הסכין - לא חשבנו שזה ייגמר ככה", סיפר בנו.

כפי שפורסם, הבוקר הגיעה הבשורה על פטירתו של שלום סופר הי"ד, בעל מכולת בקדומים ותושב העיר פתח תקווה, שנדקר לפני שבועיים על ידי מחבל בכביש 55 סמוך לצומת אל פנדוק.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר כשמצבו מוגדר בינוני, אך שם למגינת לב נפטר מפצעיו כעבור שבועיים. 

שלום סופר, בעל מכולת ביישוב קדומים, נדקר על ידי מחבל כשנכנס לחנות בכפר הערבי פונדוק יחד עם בנו. המחבל תקף אותו עם סכין ודקר אותו מספר פעמים בבטנו.

כוחות צה"ל ושב"כ עצרו את המחבל שביצע את פיגוע הדקירה, לאחר סריקות נרחבות ופעילות מודיעינית של שב"כ. הוא הועבר לחקירת כוחות הביטחון.

מסע הלוויה בשעה 13:00 בצהריים בבית העלמין סגולה בפתח תקווה שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

 

פיגוע שומרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד