ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
אחרי ההוראה מימים ימימה

הרבנים ביקשו מראש הישיבה: ש'דגל התורה' תיקח את תיק השיכון

שלושה ימים אחרי שדיווחנו ב'בחדרי חרדים' על הוראת מנהיג תנועת 'דגל התורה' שלא לקחת תפקיד שר בממשלה הבאה, הערב נודע ל'בחדרי' על קבוצת רבנים שעלתה למעונו והציעו ש'דגל' תיקח את משרד השיכון ותשים סוף למצוקת הדיור החרדי | כל הפרטים

הרבנים ביקשו מראש הישיבה: ש'דגל התורה' תיקח את תיק השיכון
ראשי 'דגל' אצל ראש הישיבה צילום: באדיבות המצלם

פרסום ראשון: חמישה מבכירי רבני 'דגל התורה' עלו הערב (שלישי) אל מעונו של מנהיג המפלגה ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין בבני ברק בבקשה לשקול את האפשרות כי דגל התורה תיקח לידיה את תיק השיכון. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

נקדים את המאוחר, לא ברור באיזו דרך יתכן שדגל התורה תחזיק משרד ממשלתי בעוד החוק לא מאפשר סגן שר במעמד שר, ובראשית השבוע הכריע ראש הישיבה שנציגי 'דגל התורה' לא יכהנו כשרים בממשלה, אך אולי ההחלטה תיבחן מחדש או שהקואליציה תשנה את החקיקה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרבנים, הגאון רבי דוד כהן, הגאון רבי ברוך ויסבקר, הגאון רבי חזקיהו מישקובסקי, הגאון רבי יהושע אייכנשטיין, והגאון רבי אברהם יצחק קוק הציגו בפני ראש הישיבה את המשבר החמור בתחום הדיור, ושאלו האם חברי הכנסת של דגל התורה יעמדו בתקיפות על נושא הדיור לדאוג לציבור החרדי.

עוד בנושא:

חשיפת 'בחדרי' | ראש הישיבה הכריע: ב'דגל' לא ייקחו תפקיד שר

קבוצת הרבנים המוכרת היטב ברחוב הליטאי ביקשה מראש הישיבה לשקול את אפשרות ש'דגל התורה' תדרוש לקחת תפקיד שיעניק להם שליטה במשרד השיכון במקום שיילך לנציג 'אגודת ישראל' שלעת עתה מסתמן כח"כ המיועד יצחק גולדקנופף.

שר השיכון משרד השיכון דגל התורה מינוי שרים הגרי''ג אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד