כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
לא משנים את המסורת

חשיפת 'בחדרי' | ראש הישיבה הכריע: ב'דגל' לא ייקחו תפקיד שר

לאחר שהערב עלתה על שולחנו של ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין הסוגייה האידיאולוגית האם על 'דגל התורה' לדרוש תפקיד של שר בממשלה הבאה, ברקע הדיווח כי ח"כ גפני מתעניין בתיק השיכון, ראש הישיבה הכריע כי 'דגל' לא תיקח לעצמה תפקיד שר. חברי 'דגל' יכהנו כסגני שרים

חשיפת 'בחדרי' | ראש הישיבה הכריע: ב'דגל' לא ייקחו תפקיד שר
משה גפני צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ברקע הלחץ שהופנה לעבר חבר הכנסת משה גפני להתמנות לשר השיכון בממשלה הבאה, ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין הכריע הערב (מוצאי שבת) ש'דגל התורה' לא תיקח על עצמה תפקיד שר בממשלה, ונציגי המפלגה יכהנו כסגני שרים וראשי ועדות.

ב'דגל התורה' מסרו "בהיוועצות עם רשכבה"ג מרן ראש הישיבה שליט"א - ההחלטה האידיאולוגית בעניין אי לקיחת תפקידי שרים בממשלה עומדת בעינה".

ב'דגל התורה' מסרו כי חברי הכנסת של התנועה יכהנו בתפקידים בכירים אחרים, יו"ר ועדות וסגני שרים, "וילחמו בכל כוחם בנושא מצוקת הדיור, נושא החינוך ובנושאים נוספים העומדים על סדר יומה של היהדות החרדית".

כזכור, מוקדם יותר הערב דיווחנו כי על שולחנו של רה"י הרב אדלשטיין עלתה השאלה האם על 'דגל התורה' לקחת תפקיד שר השיכון. בעקבות ההחלטה שקיבל הערב ראש הישבה, ח"כ גפני יכהן, ככל הנראה, בממשלה הבאה בתפקיד יו"ר ועדת הכספים.

הגרי''ג אדלשטיין דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד