כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
"אין לי מה להסתיר"

ראש עיריית רמת גן הוא הנחקר ברשות המסים

שעות לאחר ששוחרר בתום חקירה, החליט כרמל שאמה הכהן לחשוף כי הוא ראש העיר שנחקר ברשות המסים | "מוותר על איסור הפרסום ואם היה מותר לי הייתי משתף במלוא פרטי חקירתי. אין לי מה להסתיר", כתב שאמה הכהן

ראש עיריית רמת גן הוא הנחקר ברשות המסים
כרמל שאמה הכהן צילום: תומר נויברג, פלאש 90

ראש העיר שנחקר היום (שני) ברשות המסים בחשד שביצע עבירות מס בהיקפים גדולים, הוא ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן. כך פרסם בעצמו ראש העיר בחשבון הפייסבוק שלו, למרות שטרם הותר לפרסם את שמו. "מוותר על איסור הפרסום ואם היה מותר לי הייתי משתף במלוא פרטי חקירתי היום ברשות המיסים. מדובר בי ואין לי מה להסתיר", כתב הכהן.

ראש העיר נחקר היום יחד עם אשתו במשרדי רשות המסים, לאחר שחוקרי מס הכנסה הגיעו מוקדם יותר לביתו ועצרו אותו לחקירה. לפי החשד, שאמה הכהן התחמק מתשלום מסים במסגרת רווחים שהכניס מנכסי נדל"ן השייכים לו ולרעייתו.

ראש עיריית רמת גן הבהיר בפייסבוק כי לא מדובר בחקירה שקשורה לתפקידיו בעירייה. "חשוב לי מאוד להדגיש שלא נשאלתי ולו שאלה אחת על עיריית ר"ג או על תפקידי הציבוריים הקודמים", כתב. "החקירה הנוגעת לענייני הפרטיים על דיווחי חברה, שהקמתי לפני 24 שנים ושכבר לפני 13 שנים התפטרתי מניהולה בהתאם לחובה המוטלת עלי כל חבר כנסת".

"כמו כן", הוסיף, "נשאלתי על הכנסות מדירות פרטיות שבבעלותי ובבעלות משפחתי. שיתפתי פעולה באופן מלא בחקירה ומטבע הדברים לא אוכל לפרט יותר בנושא בשלב זה. לכל הדואגים והמחזקים תודה רבה ואני מאמין שגם כאן האמת תנצח".

"גם ביום לא נעים זה אני ממשיך להאמין ברשויות החוק ושלאחר בחינת הדברים הן תגענה, למסקנה כי דין התיק להיסגר. כבר מחר בבוקר חוזר לעבוד מסביב לשעון עבורכם", סיכם שאמה הכהן.

רשות המיסים כרמל שאמה הכהן ראש עיריית רמת גן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד