כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
תיעוד מהדרמה בבית החשוד

הרצח במעבר החצייה: בן 22 מחולון נעצר, בלשים ננשכו ע"י כלב - וירו לעברו

בן 22, תושב חולון, נעצר בחשד למעורבות ברצח המזעזע של יורי וולקוב, במהלך ויכוח במעבר חציה בצומת מרכזי בעיר | במהלך המעצר, ננשכו שני בלשים על-ידי כלב מגזע מסוכן שהיה בביתו של החשוד ונפצעו קל-בינוני. השוטרים ירו לעברו וניטרלו אותו | תיעוד דרמטי מרגעי המעצר

הרצח במעבר החצייה: בן 22 מחולון נעצר, בלשים ננשכו ע"י כלב - וירו לעברו
יורי וולקוב/רגע הרצח בחולון צילום: ביה"ח איכילוב/מצלמת רכב

המשטרה עצרה היום (חמישי) צעיר בן 22 בחשד שמעורב ברצח יורי וולקוב אמש בחולון. מהמשטרה נמסר כי הצעיר, בן 22 תושב העיר, נעצר על ידי היחידה המרכזית של מחוז ת"א לאחר פעילות מודיעינית - מבצעית.

לפי המשטרה, במהלך פעילות מבצעית ומודיעינית של היחידה המרכזית של במחוז ת"א, הגיע צוות בילוש לבית ברחוב יוטבתה בחולון, ולאחר היערכות במקום במשך מספר שעות, זיהו שני חשודים עוזבים את הבית עם קטנועים.

צוות בילוש עצר אותם, ובמקביל צוות אחר נכנס אל הבית לביצוע מעצר. תוך כדי מעצר החשוד במעורבות ברצח, הגיח כלב מגזע מסוכן לעבר הבלשים, נשך שניים מהם ופצע אותם באורח קל ובינוני. הבלשים ביצעו ירי לעבר הכלב, פצעו אותו וניטרלו אותו.  כתוצאה מהירי נשרטה ברגלה בחורה ששהתה במקום עם החשוד. שני הבלשים פונו לטיפול רפואי בבית החולים.

וולקוב ז"ל בן ה-52, תושב בת ים שעבד במשך שנים רבות בבית החולים איכילוב בתל אביב, העיר לרוכב אופנוע על נסיעתו, נדקר בחזהו וכעבור שניות התמוטט לעיני אשתו. 


יורי וולקוב

המקרה התרחש בסביבות השעה 18:30. יורי ז"ל שחצה במעבר חצייה ברחוב אילת פינת יוספטל שבחולון נדקר למוות. בתיעוד ממצלמת רכב נראה רוכב האופנוע מתווכח עם אישה תוך שהיא חוצה את מעבר החצייה והוא לצידה, כאשר שניות אחריה מגיע בעלה ומנסה להבין במה מדובר.

רוכב האופנוע נראה מנופף במהירות בדבר מה לעברו של המנוח, מה שמתברר כדקירה חדה בחזהו באמצעות סכין שהובילה למותו. המנוח נראה כורע ברך על אי התנועה כשאשתו מזעיקה אמבולנס במקביל.

 

רצח חולון רצח יורי וולקוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד