ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"החשבון מושעה"

קניה ווסט פרסם צלב קרס והושעה מטוויטר

הזמר האנטישמי שאיים לפגוע במשפחתו של נתניהו, צייץ צלב קרס, מחק אותו, אך חשבונו נסגר. בעלי טוויטר, אילון מאסק, אמר שהפוסט מפר את הכללים של הסתה לאלימות

קניה ווסט פרסם צלב קרס והושעה מטוויטר
קניה ווסט עם מסכה בשיחה המדומיינת עם נתניהו צילום: צילום מסך

אילון מאסק, בעלי טוויטר, השעה ביום את הזמר האמריקני ומעצב האופנה קניה ווסט מטוויטר לאחר שצייץ תמונה של צלב קרס בתוך מגן דוד. מאסק אמר שהפוסט הפר את חוק המדיה החברתית נגד הסתה לאלימות.

הציוץ נמחק זמן קצר לפני שחשבונו של ווסט כבר היה לא נגיש. החשבון שלו הוחלף עד מהרה בתווית: "החשבון מושעה". ווסט מעורר אנטישמיות ברשתות החברתיות, אינסטגרם חסמה אותו מלפרסם לאחר שכתב ששון קומבס, ראפר ידוע בשם דידי, נשלט על ידי אנשים יהודים. הוא גם תקף את היהודים בציוצים בטוויטר.

השעייתו מטוויטר ללא הגבלת זמן התרחשה באותו יום שבו הופיע ווסט בפודקאסט בהנחיית, אלכס ג'ונס, איש הקונספירציות בערוץ Infowars, במהלכו אמר ווסט לג'ונס, "אני אוהב את היטלר".

ההשעיה הגיע אחר שקניה ווסט המשיך לעורר סערות: כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בעודו מכוסה בכובע גרב שחור, התראיין הזמר האנטישמי לרשת Infowars ושוחח עם רשת ציד אותה כינה "נתניהו". בעודו מדבר אליה בלעג ומתרעם על כך שהיא רוצחת אנשים, אמר ווסט: "אני אקח את המשפחה שלך ממך".

מגיש התוכנית אלכס ג'ונס היה נבוך מאוד מדבריו של ווסט, ומיהר לומר כי לדעתו "רוב היהודים הם אנשים מדהימים". עם זאת, ראה לנכון להוסיף כי הוא "מסכים שיש מאפיה יהודית". ג'ונס אף הביעה מחאה בפני ווסט על דבריו האנטישמיים, ואמר כי אינם מקובלים עליו.

אמרותיו המקוממות של ווסט לא הפסיקו לכל אורך הריאיון, וכשאמר לו המראיין כי הוא מעדיף לא לקרוא לו נאצי כי הוא אינו כזה, השיב הזמר כי הוא רואה צדדים חיוביים באישיותו של הצורר אדולף היטלר.

קניה ווסט אנטישמיות בארה"ב אילון מאסק טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד