י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
נדרסה במעבר חצייה

המורה מבני ברק נפצעה בתאונה ותפוצה במיליונים

בית המשפט קבע, במסגרת הסכם פשרה, כי תושבת בני ברק שנפצעה בתאונת דרכים תפוצה ב-2.5 מיליון שקלים | מומחי בית המשפט קבעו כי כתוצאה מהתאונה נותרה לאישה נכות בשיעור של 58%  

המורה מבני ברק נפצעה בתאונה ותפוצה במיליונים
כוחות הצלה, ארכיון צילום: דוברות ארגון הצלה

בית המשפט אישר לאחרונה הסדר פשרה בין תושבת בני ברק כבת 40, אשר עבדה כמורה בסמינר, לבין חברת הביטוח של נהג הרכב אשר דרס אותה במעבר חצייה ברמת גן. במסגרת הסדר הפשרה אשר הושג לאחר מאבק משפטי שהתנהל במשך כשלוש שנים, תפוצה רבקה בסך גבוה של 2.5 מיליון ש"ח.

לפני כשלוש שנים צעדה האישה ברחוב ברמת גן, לצורך סידורים אישיים. כאשר ביקשה לחצות במעבר החציה, הגיח לפתע רכב במהירות ופגע בה בעוצמה רבה. לאחר התאונה אושפזה האישה למשך תקופה בת חצי שנה וסבלה מחבלות אורטופדיות ונוירולוגיות וכן מתסמונת כאב כרונית.

מומחי בית המשפט קבעו כי כתוצאה מהתאונה נותרה לאישה נכות צמיתה בשיעור 58%. משרדו של עו"ד דניאל שריד ייצג את רבקה מול חברת הביטוח של הרכב הפוגע.


עו"ד דניאל שריד

עו"ד דניאל שריד מסר: "רבקה נפגעה קשות והחלה בהליך שיקומי אותו עברה בהצלחה רבה, אך עדיין נותרה כאובה ומוגבלת. ההליך המשפטי התנהל במשך זמן רב שכן נאבקנו בכדי להשיג עבורה את המיטב. תוך התעקשות על כך שבית המשפט ימנה מספר מומחים רפואיים. רבקה קיבלה את המגיע לה ובעניינה הצדק נעשה".

"בשעה טובה ובהודיה רבה לבורא עולם אני שמחה ונרגשת שאני חייה וזה העיקר מבחינתי", אמרה האישה. "סבלתי רבות ואני עדיין במעקב רפואי. הפיצוי הכספי יסייע לי רבות אך עם זאת אני נאלצת להתמודד עם מצב רפואי מורכב".

פיצוי תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד