ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
תנאי הכליאה נחשפים

מיטות קומותיים ודגל ישראל: השר בן גביר ביקר בכלא המחבלים

לאחר שלא אושר לו כח"כ, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר קיים ביקור ראשון בשירות בתי הסוהר, שבמהלכו הוצגו לו תנאי הכליאה החדשים של המחבלים | בן גביר סיכם את הביקור ואמר: "הגעתי לוודא שרוצחי יהודים לא מקבלים תנאים טובים יותר בעקבות בינוי תאים חדשים"

מיטות קומותיים ודגל ישראל: השר בן גביר ביקר בכלא המחבלים
בן גביר בכלא נפחא צילום: דוברות שב"ס

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע אמש (חמישי) לביקור ראשון בשירות בתי הסוהר, כשהוא מלווה בנציבת שב"ס, רב גונדר קטי פרי וסגל הפיקוד הבכיר. במהלך הסיור, ביקר השר באגפים החדשים שנבנו בשנה האחרונה בבית הסוהר הביטחוני נפחא עבור האסירים הביטחוניים, ובהם מרכיבי ביטחון אשר יקשו על בריחתם. מדובר באגפים מותאמים להחלטת בג"צ בעניין מרחב המחיה. השר בן גביר הגיע למקום על מנת לוודא שהתנאים של האסירים הביטחוניים לא ישופרו.

בשב"ס הציגו לשר בן גביר את התנאים החדשים, כאשר בכל תא ישהו שישה אסירים בשלוש מיטות קומותיים. בנוסף, כל רצפת התא מבוטנת, ובכניסה לכל אגף מונף דגל ישראל בדרך קבע.

במהלך הסיור פגש השר את סגל הפיקוד הבכיר במחוז דרום בראשותו של מפקד המחוז גונדר חזי מרקוביץ' ופגש את סגל הסוהרים בבית הסוהר נפחא בפיקודו של גנ"מ דניס בגון והודה להם על מסירותם למען ביטחון המדינה.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר: "הגעתי אמש לכלא נפחא כדי לוודא שרוצחי יהודים לא מקבלים תנאים טובים יותר בעקבות בינוי תאים חדשים, ושמחתי לראות ששירות בתי הסוהר לא מתכוון לשפר את תנאי כליאתם. אמשיך לטפל בתנאי הכליאה של האסירים הביטחוניים, כדי שלא יהיו להם זכויות יתר".

נציבת בתי הסוהר רב גונדר קטי פרי מסרה: "ציינתי בפני השר את הערכת משרתי שב"ס - הסוהרות והסוהרים, על כך שמצא לנכון לבקר בשירות בתי הסוהר מייד עם כניסתו לתפקיד. תמיכת השר בתוכנית הרב שנתית לחיזוק שירות בתי הסוהר, הינה רוח גבית לארגון הכליאה הלאומי ומשרתיו".

כלא נפחא איתמר בן גביר שירות בתי הסוהר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד