ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
המושך בחוטים

בנו של ראש הממשלה: המדליפים לעמית סגל יפוטרו

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה קרא היום לשרים וחברי הכנסת של הליכוד להתראיין רק בערוץ 14. ומה השיב לשאלה מדוע משרד ראש הממשלה מדליף לעיתונאים מערוצים 12, ו-13? כל הפרטים

בנו של ראש הממשלה: המדליפים לעמית סגל יפוטרו
יאיר נתניהו צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא היום (שישי) לשרים וחברי הכנסת של הליכוד להפסיק להתראיין בערוצי התקשורת 12, ו-13. נתניהו כתב בטוויטר: "חברי כנסת ושרים יקרים, לא משתפים פעולה עם ערוצים 12 ו13! הם רוצים רק להרע לכם ולהוציא אתכם לא טוב. למה אתם כאלה מזוכיסטים? רוצים כתבת פרופיל בטלוויזיה? תעשו אצל 14 ששם יהיו הוגנים אתכם, יכבדו אתכם ולא יהיו עוינים אלכם כמו ב12 ו13".

גולש אנונימי שאל את בנו של ראש הממשלה, "למה יש הדלפות לעמית סגל ובן כספית ממשרד ראש הממשלה?", נתניהו השיב, "אכן שערורייה ואין ספק שמי שייתפס עושה זאת יפוטר".

כזכור, בשבועות האחרונים, התעוררה סערה בליכוד סביב הטענה שאנשי לשכת נתניהו מזינים את העיתונאי בן כספית במידע. ח"כ טלי גוטליב האשימה שעבר את יועצי נתניהו, צחי ברוורמן ואיקי כהן שהם אלו שהדליפו לכספית את הבקשה שלהם ממנה להיות רכה בנאום הבכורה שלה, והיא השיבה להם מיד שהיא לא מקבלת מהם תכתיבים ותנהג ככל העולה על רוחה.

כמה ימים אחר כך הצטרפה למתקפה גם חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן. הרקע לעימות הוא דיווח על כך שחברת הכנסת דיסטל קיבלה הודעה כי לא תכהן כשרה בממשלה הבאה כאשר הסיבה לכך היא, 'תקרית המרפסת' שבה הייתה מעורבת במהלך קמפיין הבחירות.

בציוץ בטוויטר האשימה ח"כ דיסטל את צחי ברוורמן בהדלפות מהלשכה: "‏בן כספית חזר בשנית על כך ששברתי אגרטל במהלך תקרית המרפסת". דיסטל הוסיפה: "אז עם כל הכבוד לצחי ברוורמן העוזר של ראש הממשלה נתניהו, זה שהחליט לפתוח חזית מול נשות הליכוד ולהדליף ללא הרף לכספית נגדנו - לא שברתי שום אגרטל. כספית חייב לבדוק את המקורות שלו יותר טוב".

יאיר נתניהו עמית סגל בן כספית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד