כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
על רקע ההאטה הצפויה בביקוש

טסלה שוב מורידה מחירים | זה המחיר המעודכן

טסלה הורידה את מחירי המכוניות שלה בסין, זו הפעם השנייה בפחות משלושה חודשים, ובכך הציתה מלחמת מחירים על רקע ההאטה הצפויה בביקוש בשוק המכוניות הגדול בעולם | כל הגרסאות של מודל 3 ומודל Y בסין ירדו בשישי האחרון בשיעור של 6%-13.5%

טסלה שוב מורידה מחירים | זה המחיר המעודכן
חברת טסלה צילום: unsplash

בפעם השנייה בפחות משלושה חודשים: יצרנית המכוניות החשמליות 'טסלה' הורידה את מחירי המכוניות שלה בסין ובכך הציתה מלחמת מחירים על רקע ההאטה הצפויה בביקוש בשוק המכוניות הגדול בעולם.

ע"פ הדיווח ב'כלכליסט' שתי הורדות המחירים לדגמי הטסלה, יחד עם שלל תמריצים שהוצעו לקונים הסינים בשלושת החודשים האחרונים הובילו לירידה במחיר של 13%-24% מאז חודש ספטמבר.

"התאמות המחיר של טסלה מגובות על ידי חדשנות הנדסית", מסרה גרייס טאו סגנית נשיא בטסלה בהודעה שפרסמה ברשת החברתית Weibo. "הם ענו לקריאת הממשלה לקידום פיתוח כלכלי ועידוד צריכה".

בשישי האחרון הורידה החברה את מחירי כל הגרסאות של מודל 3 ומודל Y בסין בשיעור של 6%-13.5%. כך למשל המחיר ההתחלתי למודל 3 הורד ל-229,900 יואן (33,427 דולר) מ-265,900 יואן. מחירי הדגמים הללו בסין נמוכים כעת ב-24% ו-32% ממחירם בארה"ב, השוק הגדול ביותר של טסלה – כך לפי החישובים של רויטרס. הסיבות לכך קשורות לחומרים שונים ולהבדלים בעלויות העבודה.

ב'כלכליסט' הסבירו כי המהלך מגיע לאחר שמשלוחי המכוניות המיוצרות בסין נפלו בדצמבר לרמתם הנמוכה ביותר מזה חמישה חודשים, ויוצא לדרך ימים ספורים לאחר שהממשלה הסינית סיימה תוכנית סובסידות למכוניות חשמליות.

 

 

מכונית טסלה רכב חשמלי הוזלה ירידה במחירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד