כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

פרשים וכלבנים: השוטרים הגשימו חלום לילד המיוחד

לאורך יממה אחת זכה הילד המיוחד להגשים את חלומו - להפוך לשוטר | שוטרי תחנת לב הבירה במחוז ירושלים העניקו לילד דרגות וערכו לו סיור בין היחידות השונות | כך זה נראה

פרשים וכלבנים: השוטרים הגשימו חלום לילד המיוחד
השוטרים והילד המיוחד צילום: דוברות המשטרה

ניידת המשאלות של המשטרה יחד עם שוטרי מרכז השיטור החרדי בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים, אירחו אתמול (שני) 'ילד מיוחד' והגשימו ליום אחד את חלומו - להפוך לשוטר.

במהלך הפעילות המרגשת, נפגשו השוטרים בתחילת היום עם הילד בביתו, שם הולבש במדי משטרה. לאחר מכן נלקח בניידת המשאלות המופעלת ע"י אגף המבצעים אל תחנת המשטרה 'לב הבירה', שם נפגש הילד עם מפקד התחנה, נצ"מ שלומי טובול ומפקד המש"ח, רפ"ק ישראל אביב. לאחר שיח קצר, הוענקו לילד דרגות ונערך עבורו סיור בין משרדי ויחידות התחנה.

בהמשך היום פגש הילד ועמד מקרוב על יכולותיהם של שוטרי מדור בעלי החיים - יחידת הפרשים של יס"מ במחוז ירושלים ויחידת הכלבנים של משמר הגבול. בנוסף פגש את שוטרי היס"מ מיחידת האופנועים ועוד.

לסיום היום כשהוא עמוס חוויות וחיוך על פניו, הגיע יחד עם שוטרי המש"ח לכותל המערבי שם נשאו יחדיו תפילה והצטלמו למזכרת.

"כחלק מחיבור ותרומה לקהילה", אומרים במשטרה, "בדגש על אוכלוסיות הזקוקות לקשב ייחודי, אנו פועלים להנגיש ולהביא בפניהם את ייחודה של משטרת ישראל, האמצעים העומדים ברשותה והיכולות המבצעיות השונות בהן משתמשת משטרת ישראל לשמירת ביטחון הציבור, שלומו ורכושו מדי יום ולאורך כל ימות השנה".

ילד מיוחד הגשמת חלום משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד