י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
שכר השוטרים יעלה

בן גביר לצד המפכ"ל: "שומר חומות 2 בפתח"

השר לביטחון לאומי הזהיר במסיבת עיתונאים יחד עם המפכ"ל כי אירועי שומר החומות בערים המעורבות עשויים לחזור על עצמם | בן גביר הצהיר כי משכורות השוטרים יעלו: "קורא לאלו שעזבו את המשטרה בשנים האחרונות - שובו הביתה"

בן גביר לצד המפכ"ל: "שומר חומות 2 בפתח"
בן גביר ושבתאי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה, רנ"צ קובי שבתאי הציגו הערב (שלישי) תכנית להעלאת משכורות השוטרים והקמת משמר לאומי. בן גביר הזהיר כי "שומר החומות 2 נמצא בפתח", וקרא לחזק את המשטרה במטרה להגיע מוכנים לאירועים, במידה ויתרחשו.

"המשטרה סובלת לאורך שנים ממחסור חמור בתקציב. השוטרים עובדים בלילות, בימים, בשבתות ובחגים. הם חוזרים הביתה עם סכומים כל כך נמוכים", אמר בן גביר. "לא פלא שבשנת 2022 התפטרו פי 2 שוטרים מאשר 2021. בשנה האחרונה זינק מספר המתפטרים ל-1,030 שוטרים שהתפטרו מהמשטרה. נעלה את משכורות השוטרים בין 20 ל-40 אחוזים. אני קורא לכל השוטרים שעזבו את המשטרה בשנים האחרונות שובו הביתה".

בן גביר הוסיף: "היום זה הוא יום של בשורה לאזרחי ישראל על הרפורמה במשטרה, בשורה לכולנו. בהסכם הקואליציוני השגנו 14 מיליארד שקלים לשנתיים הקרובות. נשקיע את הכסף בשביל הילדים שלנו וכדי להחזיר את הביטחון האישי והמשילות לכלל תושבי מדינת ישראל".

מסיבת עיתונאים איתמר בן גביר מפכ"ל המשטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד