כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בשם המאבק ברפורמה המשפטית

כך הגיב שר האוצר להייטקיסט שמאיים לרדת מהארץ

בשם המאבק ברפורמה המשפטית שמקדם שר המשפטים יריב לוין, ההייטקיסטים ממשיכים למחות ולאיים כי ירוקנו את ישראל מכספיהם וכך יגרמו לקריסתה הכלכלית. אחד מהם הוא תום ליבנה שבראיון ל'חדשות 12' הצהיר שיירד מהארץ יחד עם הונו | שר האוצר סמוטריץ' הגיב לו: "אחים אנחנו. מקווה שתחזור בך"

השר בצלאל סמוטריץ'
השר בצלאל סמוטריץ' צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שתום ליבנה, מייסד חברת ההיי טק 'יוניקורן וורביט' הודיע בראיון ל'ערוץ 12' כי הוא מתכנן לרדת מהארץ ולהפסיק לשלם מיסים, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מגיב לו ואומר: "שלום תום, אחים אנחנו. מקווה שתחזור בך. אין לנו ארץ אחרת ועם אחר ומדינה אחרת. בכל אופן, מבטיחים לשמור בעזרת השם על ישראל יהודית ודמוקרטית, חזקה ומשגשגת כלכלית, כדי שתמיד יהיה לך ולכל יהודי בית לחזור אליו".

ח"כ אלמוג כהן מ'עוצמה יהודית' בחר שלא להתרפס ולהתחנן בפני האיום ואיחל לו עזיבה נעימה: "תום, הקול שלך בקלפי שווה בדיוק כמו הקול של ז'קי מנתיבות. טיסה נעימה". כך כהן.

תום ליבנה בראיון ל'חדשות 12'. (צילום מסך)

בראיון לעמליה דואק ב'חדשות 12' אמר תום ליבנה שהונו נאמד בכשני מיליארד שקלים, "בשנים האחרונות שילמתי פה באופן אישי עשרות מיליוני דולרים ובחברה מאות מיליוני דולרים של מיסים. הדרך שאני קורא, שאני הולך לעשות בה ומקווה שעוד רבים אחרים יעקבו אחרי זה פשוט לרדת מהארץ ולהפסיק להיות תושבים במדינת ישראל ולשלם מיסים", אמר.

עוד אמר ליבנה: "אז, כשאנחנו הקטר של הכלכלה נדבר ככה ובאמת נעשה את הצעדים האלה, אני חושב שיבואו לשולחן וידברו איתנו קצת יותר בגובה העיניים". וכל זאת כי הרפורמה המשפטית שמקדמת הממשלה אינה לרוחו האידיאולוגית.

הרפורמה המשפטית בצלאל סמוטריץ אלמוג כהן ירידה מהארץ מחאת ההייטקיסטים תום ליבנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד