ט"ו אייר התשפ"ד
23.05.2024
באולם אירועים

דיווח: המקובל יערוך סולחה בין ראשי ארגוני הפשע

המקובל הגאון הרב דב קוק יערוך "טקס סולחה" בין ראשי ארגוני הפשע אייל נגר ועמוס לביא | הטקס יערך באולם אירועים במרכז הארץ, בניסיון לסיים את הסכסוך העקוב מדם

דיווח: המקובל יערוך סולחה בין ראשי ארגוני הפשע
הצדיק רבי דב קוק צילום: שוקי1

ראשי ארגוני הפשע אייל נגר ועמוס לביא יקיימו היום (שני) "טקס סולחה" באולם אירועים במרכז הארץ. כך מתפרסם הלילה באתר 'פוסטה'. לפי הפרסום, מי שלוקח חסות באופן מפתיע על הסולחה בין שני העבריינים הבכירים - בה ייקח חלק גם שותפו של נגר, יהודה עמר - הוא המקובל הגאון הרב דב קוק מהעיר טבריה.

ארגון הפשע של האחים לביא נמצא מזה מספר שנים בסכסוך עמוק עם נגר ועמר, שהיו מזוהים עם ארגון הפשע של העבריין בני שלמה שנרצח לפני מספר חודשים באזור. הסכסוך, כך לפי הערכות, הוביל למספר חיסולים וניסיונות רצח.

מי שלא צפוי להיכלל בהסכם הוא ראש ארגון הפשע שלום דומרני, בשל זעמו על ניסיון החיסול של בנו שעדיין משותק. "מבחינת שלום כל מי שפגע בבנו בכורו מקומו בקבר נקודה",  כך אמר גורם שהיה מעורב בניסיונות הסולחה לשמעון איפרגן באתר 'mako'. "אין סליחה ומחילה על מה שעשו לנינה. גם אם אייל ישלם לו עשרות מיליוני שקלים או ייתן לו נכסים משמעותיים שלום לא יחתום על שום סולחה. זה בחיים לא יקרה".

ארגוני פשיעה סולחה המקובל הרב דב קוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד