כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בשם המשפחה?

גיס היועמ"שית תוקף את אמסלם: "אתה אדם מסכן ומתבכיין"

גיסה של היועמ"שית רפי מיארה פרסם פוסט תקיף בפייסבוק שבו תקף את ח"כ דוד אמסלם על דבריו השבוע במליאת הכנסת | מבין דבריו: "אמסלם לעולם לא תגיע לקרסוליים שלי ושל רבבות כמונו בני המזרח. יבוא היום והוא לא רחוק ועם ישראל המאוחד יסלק אותך ודומיך מהדוכן בכנסת"

גיס היועמ"שית תוקף את אמסלם: "אתה אדם מסכן ומתבכיין"
דוד אמסלם צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות 'נאום הרולקסים' של השר לעתיד דוד אמסלם מ'הליכוד', רפי מיארה, גיסה של היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה מגיב לאמסלם ותוקף אותו על דבריו שהיו רצופים "שנאת אחים" כהגדרתו.

מיארה כתב בדף הפייסבוק שלו: "וזאת תשובתי ואלו הם דבריי לדודי אמסלם איש על מלא רגשי נחיתות שנאת אחים. אני רפאל בנם של מסעודה (דידה) ורוברט (רובן) כחול העניים צאצא למגורשי ספרד בשנת 1492 מחבל קטלוניה לפורטוגל ומשם לעיר מרקש שבלב הרי האטלס שם נולדתי לפני 79 שנים נשוי בשנית ללילי אלמנת צה"ל אבא לשישה ילדים וסבא ל14 נכדות נכדים ונין".

נאום הרולקסים של דודי אמסלם במליאת הכנסת

"אמסלם תביט היטב בתמונה בה מצולמים כל שבט מיארה ביום בו ציינו 100 שנים להולדת אבינו ראובן בן רחל. יש שם בתמונה הנפלאה הזאת 16 קצינות וקצינים מדרגת סרן ועד תא"ל רובם ביחידות החוד של צה"ל ושרותי הבטחון האחרים. יש שם הרבה עובדי כפיים עובדי חינוך אנשי כלכלה ועצמאיים עורכי דין והבכירה שבהם גלי בהרב מיארה היועצת המשפטית לממשלה אשת אחינו ציון גיבור ישראל".

עוד הוא כותב, "אמסלם דע לך שיש לי 5 אחיות ארבעה אחים ו33 אחייניות ואחיינים ובאף אחת ואחד ממאתיים בני השבט הנפלא הזה לא דבק בהם רבב מעולם. אני שמייצג אותם ברשתות החברתיות זכיתי לתואר "קצין הצנחנים הקרבי הראשון מהמעברה של "חולות יבנה" וגם הייתי בכל מלחמות ישראל ממלחמת ששת הימים ועד חומת מגן 35 שנות שרות מתוכם 30 במילואים מתפקיד מ"פ מג"ד ועד לתפקיד סגן מפקד עוצבת חיל רגלים במלחמת לבנון".

עוד הוא מספר: "כ4 עשורים הייתי איש ימין חבר בכיר במרכז הליכוד וכסגן ראש העיר יבנה. 40 שנות שליחות בחינוך ילדי ישראל וגם זכיתי בחמישה פרסי חינוך ארציים וגם רשמו אותי בספר הזהב 5 ערים ומועצות...".

לסיום תקף ועלב בחבר הכנסת באומרו: "אמסלם לעולם לא תגיע לקרסוליים שלי ושל רבבות כמונו בני המזרח. אתה אדם מסכן ומתבכיין שמנסה להדביק לי למשפחתי ולרבבות כמונו תדמית של חוטבי עצים ושואבי מים. אני מרחם עליך ומתפלא איך אף אחד מנבחרי הליכוד לא משתיק אותך ולמה אוחנה לא מוריד אותך מהדוכן. יבוא היום והוא לא רחוק ועם ישראל המאוחד יסלק אותך ודומיך מהדוכן בכנסת ישראל ומהבמה הציבורית בישראל כי יש רבים מהמזרחים שיביאו גאווה וכבוד לכל עם ישראל". כך רפי מיארה.

דודי אמסלם דוד אמסלם גלי בהרב מיארה פוסט בפייסבוק נאום הרולקסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד