ו' סיון התשפ"ד
12.06.2024
חזית נוספת בקואליציה

עימות השרים: בן גביר נגד גלנט: "בוחר במדיניות הכלה נגד הטרור"

העימותים בין שרי הממשלה לא נגמרים ומתחדשים מדי ערב, כאשר האחד משיג על החלטות רעהו. הערב זהו איתמר בן גביר נגד שר הבטחון גלנט שחתם על צווי מעצר מנהליים נגד שני מתיישבים שלטענת מערכת הביטחון מ"סוכנותם חריגה מאוד" | בן גביר תוקף ומצהיר: "אדרוש הבהרות"

עימות השרים: בן גביר נגד גלנט: "בוחר במדיניות הכלה נגד הטרור"
השרים בן גביר וגלנט בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עוד עימות בקואליציה, שוב השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר פותח חזית שעלולה להביא למשבר בממשלה, הפעם מול שר הביטחון יואב גלנט בעקבות מעצרים מנהליים כנגד יהודים.

בהודעה חריפה ששיגרו מלשכת השר בן גביר תקפו: "דווקא בימים בהם המתיישבים הגיבורים ביהודה ושומרון סובלים מטרור רצחני, בוחר שר הביטחון להוציא שני צווי מעצר מנהליים נגד שני יהודים, ביניהם קטין (!), בעוד מול גורמי הטרור הוא בוחר במדיניות "מכילה", ועל כך יש להצטער".

"למרות שבית המשפט הורה על שחרור שני העצורים היהודים, בחרו מוציאי הצו לעקוף את בית המשפט בהליך חריג וחמור ולפעול בניגוד לתפיסת עולם דמוקרטית", האשים בן גביר את השר גלנט והבהיר כי יפנה עוד הערב לגלנט ולראש הממשלה "ואדרוש הבהרות על ההחלטה האנטי דמוקרטית הזאת", כך בן גביר.

עם זאת יצוין כי השר בן גביר אינו מודע לשיקולים שהנחו את השר גלנט לקבל את ההחלטה החריגה. גורם ביטחוני בכיר אמר ל-N12 כי "העצורים תכננו להוציא פרעות נוספות" ולכן הם ב"רמת מסוכנות חריגה מאוד".

מעצר מנהלי צו מנהלי יואב גלנט איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד