י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
טרגדיה קשה

האברך הצעיר מכולל פוניבז' נפטר מהמחלה

אחד מחשובי האברכים בכולל פוניבז' היה הרה"ג רבי יצחק ליברמן זצ"ל שחלה ל"ע במחלה ונפטר הבוקר בגיל 31. אביו הוא הגאון רבי יוסף ליברמן רב קהילת 'בית תפילה' בקרית הרצוג. הלוויתו הבוקר בבני ברק

האברך הצעיר מכולל פוניבז' נפטר מהמחלה
רבי יצחק ליברמן זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

טרגדיה קשה בבני ברק: בבית החולים שיבא בתל השומר הלך לעולמו האברך הצעיר הרה"ג רבי יצחק ליברמן זצ"ל מחשובי אברכי כולל פוניבז' בבני ברק לאחר שחלה במחלה הקשה והוא בן 31 בפטירתו.

המנוח זצ"ל נולד בי"ז חשוון תשנ"ב לאביו יבלחט"א הגאון רבי יוסף ליברמן רב קהילת 'בית תפילה' בשכונת קרית הרצוג בבני ברק ולאמו מרת חיה שתחי'. 

בבחרותו למד בישיבת פוניבז' שם דבק ברבותיו ראשי הישיבה בין היתר היה מחשובי התלמידים של ראש הישיבה הגאון רבי חיים שלמה ליבוביץ זצ"ל ושל הגאון רבי דוד מילר, כמו כן דבק בגאון רבי דוד פיינשטיין עמו היה משוחח רבות בלימוד.

היה לומד תקופה בכולל אשמורת הבוקר בבית המדרש שבבית הגאון רבי שמריהו גריינמן זצ"ל. 

בהגיעו לפרקו נשא את רעייתו שתחי' בתו של יבלחט"א הגאון רבי חנניה שיף מראשי ישיבת גרודנא באר יעקב וחתן הגאון רבי חיים זליבנסקי זצ"ל ראש ישיבת מאור התלמוד.

יחד הקים את ביתו והמשיך לשקוד על תלמודו ביתר שאת בכולל פוניבז' שהוא מקדיש את עצמו רק ללימוד תורה והיה לאחר ממצויני צעירי האברכים בכולל.

היה מופלג בעמל התורה ובידיעתה, היה עובד ה' ונודע בעבודת התפילה והאמונה, דקדק בהלכה והאיר פנים לכל אדם והרבה להיטיב עם הזולת.

בתקופה האחרונה חלה ל"ע במחלה הקשה והנוראה ולמגינת לב לפנות בוקר השיב את נשמתו ליוצרה.

הותיר אחריו את רעייתו שתחי' וארבעה ילדים יתומים.

מסע הלוויה היום בשעה 11:00 בבוקר מביתו ברחוב בגנו 17 בבני ברק ולאחר מכן בשעה 12:00 מרחבת ישיבת פוניבז' ברחוב ראב"ד לבית החיים פוניבז' שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

כולל פוניבז' הרב שיף הרב ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד