ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
בשיתוף המרכז הרפואי

להורות לדורות: 36 מורי הוראה סיימו קרות של מכון דורות

חלוקת תעודות בבני ברק ל- 36 רבנים ומורי הוראה, שסיימו קורס רפואה והלכה של מכון דורות בשיתוף המרכז הרפואי 'שיבא'. בהשתתפות הגר"ש לוי רבה של רמת אהרן ורו"מ 'הליכות משה', הגר"א בוטבול ראש בית ההוראה יביע אומר ופוסק מכון דורות, והגר"צ כהן רבה של אור יהודה ונשיא המכון

להורות לדורות: 36 מורי הוראה סיימו קרות של מכון דורות
סיום קורס מורי הוראה במכון דורות צילום: באדיבות המצלם

במרכז נתיבים ברחוב בר אילן בבני ברק התקיים טקס חלוקת תעודות לכ-36 מוצי"ם שסיימו בהצלחה את קורס רפואה והלכה של מכון דורות, המרכז לפוריות רפואה והלכה, בשיתוף המרכז הרפואי 'שיבא'.

במעמד חלוקת התעודות השתתפו בין היתר הגאון רבי שבתי לוי רב שכונת רמת אהרון וראש כולל 'הליכות משה', הגאון רבי אהרון בוטבול ראש בית ההוראה יביע אומר ופוסק מכון דורות, והגאון רבי ציון כהן רב העיר אור יהודה ונשיא המכון.

את המשא המרכזי נשא הגאון רבי שבתי לוי רבה של שכונת רמת אהרון שאמר: "מספר אנשים שלחתי למכון דורות, וכולם אמרו שבחים על ראש המכון הרב איתי כהן, יפה כוח הבן מכוח האב, עושה דברים נפלאים במרץ והכל בחיוך, מזה אנשים נהנים. במכון דורות הכל בענווה, מסירות נפש ועדינות".

הגאון רבי שבתי לוי הדגיש כי בני ספרד צריכים לדעת להוציא את תורתם הלאה. "בני ספרד צנועים וענווים אך צריך שיפיצו את התורה והידע שלהם. כתוב בפוסקים שאם יש לאדם חומר שיכול להעביר הלאה ולא מוציא ספר, נקרא גזלן. בני ספרד צריכים להרביץ את התורה הלאה".

בנקודה זו שיבח את הפעילות של הרב כהן: "הרב איתי כהן מוציא את כל היכולות שלו שיש לו, ויש לו הרבה, בשביל להמשיך ולזכות את הרבים. איזה אושר אם לאותה משפחה נולדת בת, איזו שמחה, מכון דורות היה עזר ואחיסמך לכך".

לאחריו דיבר ראש מכון דורות הרב איתי כהן: "זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו. שמח ונרגש להיות עם כל הרבנים לאחר שלמדנו במהלך למעלה מ-3 חודשים, משהתחלנו עד היום. אנחנו בסוג של תחושת פרידה אך מבקש מכולם: תשמרו על קשר, כל שאלה שיש".

הרב כהן הדגיש גם את שיתוף הפעולה ארוך השנים עם בתי החולים: "המרכז הרפואי שיבא פועל רבות ונצורות תוך מענה נרחב ואוזן קשבת לכל אתגר, לכל סיוע, לכל הציבור ובפרט למען המגזר והקהילה".

לקראת סיום הטקס הגאון רבי אהרון בוטבול, פוסק המכון וראש בית ההוראה 'יביע אומר' מסר שיעור הלכתי עמוק למשתתפים בדעת חותנו הגדול מרן רבינו עובדיה יוסף זיע"א בנושא זוגות מאותגרי פוריות.

מכון דורות הרב שבתי לוי הרב אהרן בוטבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד