ח' סיון התשפ"ד
14.06.2024
אסון השיטפון בערבה

האב ששיכל בן ובת: "זה טירוף, חוסר שליטה"

ניני עשור, ששיכל את בנו ובתו באסון השיטפון בערבה, משחזר איך יצאו לטיול משפחתי, התפצלו בשני רכבים וחזרו הביתה ללא הבן והבת שנקלעו לשיטפון בנחל ציחור | על הבת: "היא עוד הספיקה ברגע האחרון לשלוח לנו איזה מיקום, ומאז נותק הקשר. זה טירוף. זה חוסר שליטה שאין לנו בעצם יותר מידי מה לעשות"

האב ששיכל בן ובת: "זה טירוף, חוסר שליטה"
ניני עשור צילום: מתוך שידורי כאן 11

ניני עשור, אביהם של סהר בת ה-17 ומעיין בן ה-24 שניספו בשיטפון בערבה, שחזר בראיון ל'כאן 11' את השתלשלות האירועים שהובילה לאסון.

"נסענו לאילת בשתי מכוניות כשבדרך התפצלנו", אמר האב. "הבן שלי, עם הבת שלי והחברה נסעו דרך כביש 40 ואנחנו נסענו דרך כביש הערבה - ואז בעצם הם נקלעו לשיטפון".

"כשהתחיל הגשם השוטף, הבת שלי הייתה בקשר עם אשתי. תוך כדי האירוע, היא מתארת לה מה קורה. וגם הבן שלי, ואנחנו מבינים שהוא מאבד שליטה על הרכב ונקלע לתוך שיטפון", המשיך. "היא עוד הספיקה ברגע האחרון לשלוח לנו איזה מיקום, ומאז נותק הקשר. זה טירוף. זה חוסר שליטה שאין לנו בעצם יותר מידי מה לעשות. כמובן שהפעלנו את כל מי שיכולנו להפעיל, משטרה והכול ולעשות את כל הפעולות, מה שניתן. ונקלענו לתוך הקטסטרופה הזאת".

האחים סהר ומעיין עשור מטבריה נהרגו בשיטפון בערבה

"מעיין היה הבן הבכור שלי, בן 24 וחצי, ילד מדהים, עם חיוך ענק ונשמה ענקית", סיפר. "הוא היה עובד איתי בעסק, ואנחנו לא קולטים בכלל כרגע מה קורה. סהר הייתה בת 17 וחצי, בכיתה י"ב, ועם תוכניות ושאיפות לקראת הצבא. ילדה מדהימה, חייכנית, חברמנית. אבידה ענקית".

לניני וכינרת עשור שני ילדים נוספים - תומר וגיא. בריאיון סיפר האב כי במהלך הנסיעה היה תכנון לפיו גיא יצטרף למעיין וסהר בעצירה הראשונה שעשו. "ישבנו, אכלנו. היה איזה אירוע גשם. נכנסנו מהר למכוניות ואז הוא נשאר איתנו", אמר. "בעצם גשם אחד חסך לנו עוד אסון, וגשם אחד לקח לנו שניים. איבדנו שני ילדים מדהימים. יש לנו עוד שני ילדים, תומר וגיא. נעשה הכול כדי לשמור על המשפחה שלנו ולזכור את הילדים שלנו בצורה הכי טובה כי זה מה שהם היו. הילדים הכי טובים בעולם".

אח ואחות שיטפון שיטפונות אסון ניני עשור סהר ומעיין עשור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד