ט"ו אייר התשפ"ד
23.05.2024
שלח מסר לשודדים

"אמרתי תהילים": החרדי שנשדד סיפר על השוד המלחיץ שעבר | צפו

הבעלים של ריילרוד פיצה בקראון הייטס נשדד לפני כשבועיים במרתף החנות שלו. השוד המפחיד נראה במצלמות האבטחה ששותפו בהרחבה ברשתות החברתיות. הבעלים סיפר לתקשורת האמריקאית את אשר אירע במהלך השוד

"אמרתי תהילים": החרדי שנשדד סיפר על השוד המלחיץ שעבר | צפו
הראיון של לוי ברשת פוקס ניוז צילום: צילום מסך

לוי ארונוב חסיד חב"ד התראיין ברשת 'פוקס ניוז' כדי לספר על החוויה הקשה שעבר במרתף חנות הפיצה שלו לפני כשבועיים, לאחר ששני בריונים רעולי פנים עם כפפות על ידיהם נכנסו לפיצרייה שלו בקראון הייטס ברוקלין, החזיקו אותו באיומים ושדדו אותו.

הוא נשאל מה עבר לו בראש ברגעי השוד: "זה משהו שלא הכרתי, אז לא התכוננתי לזה. לקח לי כמה שניות  לקלוט מה הולך שם, ראיתי אותם בתוך המרתף שלי, מקום שאני אמור להרגיש בטוח בו". הוא סיפר שהם לקחו את כל חפציו האישיים כולל הפלאפון וכמובן כרטיס האשראי.

כשנשאל אם הוא חושב שהוא עמד למות, אמר לוי, "כשהייתי על הרצפה בעצם התחלתי לקרוא פרקי תהילים כי לא ידעתי מתי הכדור הזה יעבור לי בגב". הוא הסביר שהוא היה במרתף המטבח והסתובב לראות את השודדים. אחד מהם אמר שיש לו אקדח ואילץ אותו לשכב על הרצפה ודרש מזומן.

לדבריו, מכיוון שהשודדים כעסו שלא היה לו מזומן, הוא נתן להם את כרטיס האשראי שלו עם הקוד כדי להרגיע את המצב. לאחר השוד, ארגון השומרים של קראון הייטס קיבלו את הקריאה לעזרה, והם הצטרפו לשוטרי ניו יורק בחיפושים אחר שני החשודים רעולי הפנים. אך למרות תיאור ברור וכיוון הבריחה שלהם, הצליחו שני הבריונים להתחמק.

המראיין ציין כי פשעים מתרחשים בכל מקום ושאל את לוי מה המסר שלו למנהיגים: "אני לא בקטע של פוליטיקה" הוא ענה. "אני לא יודע מה להגיד על זה, אבל יש לי מסר לשני הצעירים (השודדים). כולנו מקבלים החלטות, ובושה שככה הם בחרו לעשות כסף, אני לעומת זאת בחרתי בדרך של לפתוח עסק, ובקרוב אנחנו פותחים חנות נוספת".

כזכור כפי שדיווחנו, האירוע התרחש בסביבות חצות ב-8 למאי לאחר שבעל החנות סגר את החנות והתכונן לל"ג בעומר, שם סיפק פיצה חינם לרבים מהחוגגים ביריד שלאחר המצעד. תוך כדי עבודתו, שני הבריונים נכנסו לחנות דרך דלת פתוחה במרתף החנות, וטענו שיש להם נשק, אילצו את הבעלים לשכב על הרצפה עם הפנים כלפי מטה בזמן שהם רוקנו את הכיסים שלו וגנבו את הטלפון וכרטיס האשראי שלו.

לאחר כ-10 דקות, השניים עזבו את החנות, למרבה המזל מבלי לפגוע בבעלים. מתנדבי השומרים החלו לסרוק את השטח, והצליחו לאתר את הטלפון של הקורבן שהשודדים השליכו במרחק רחוב אחד משם.

פיצה ברוקלין אנטישמיות בארה"ב פוקס ניוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד