י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
"שלם עם כל מילה שאמרתי"

המסית הוזמן לאולפן ולא התנצל: "צר לי לאכזב"

אחרי שהצהיר בשידור חי בטלוויזיה "אני עם החרדים לא יכול לחיות", ח"כ לשעבר והפרשן בהווה דניאל בן סימון לאולפן ערוץ 14 כדי להתנצל או לחזור בו מדבריו, אך מיד בפתח הדברים הצהיר: "ממש לא באתי להתנצל. צר לי לאכזב אותך" | צפו בדברים

המסית הוזמן לאולפן ולא התנצל: "צר לי לאכזב"
דניאל בן סימון צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

ח"כ לשעבר ממפלגת 'העבודה' דניאל בן סימון, שאמר בערוץ 'כנסת' "אני עם החרדים לא יכול לחיות, הם רק לוקחים כסף ולוקחים כסף". התארח אמש (ראשון) במהדורה המרכזית של 'ערוץ 14' ולא התנצל על דברים הקשים ולו במילה או בהסתייגות והבהיר מיד בפתח הראיון: "ממש לא באתי להתנצל. צר לי לאכזב אותך". אמר בן סימון למגיש שרון גל.

בן סימון הוסיף ואמר: "זכותי להביע את דעתי. דעתי היא שבאתי ממרוקו כאדם מפויס כדי לחיות עם כולם. באתי לכאן ולמדתי לשנוא". גל התעמת עם בן סימון ואמר לו "שטפו לך את המוח. אתה מדבר מתוך בורות כי אתה לא מכיר את אותם אנשים. איך אפשר להגיד כאלה דברים, איך אתה לא מתבייש".

"אני שלם עם כל מילה שאמרתי. זה הולך למתכון של אסון. אני לא יכול לחיות בקצב הזה", הצהיר דניאל בן סימון והוסיף: "אני חי איתם בנימוס מוחלט. אתה לא רואה את הניכור שהולך וגדל?".

עוד בנושא:

שנאה בשידור חי: "אני עם חרדים לא יכול לחיות"

שרון גל ופרשן הערוץ יעקב ברדוגו דרשו ממנו להתנצל על הדברים, אך הוא התפתל ואמר: "יהודי מרוקו שהביאו איתם מתינות, השתנו". ברדוגו הטיח בו: "אתה הגעת לארץ והתחנכת והסתובבת במסדרונות השמאל וחינכו אותך לשנוא יהודים. המילים שלך הם של אדם ששונא יהודים".

לסיום אמר בן סימון: "אני איש של שלום, של מילים טובות, של מילים מחברות והנה אמרתי מה שאמרתי ובתקציב הזה זה היה מצב נוראי, ואמרתי רבותי אתם לא רוצים לחיות איתי אל תחיו איתי". סיים.

 

דניאל בן סימון הסתה נגד חרדים הסתה אנטי חרדית שנאת חרדים שרון גל יעקב ברדוגו ערוץ 14

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד